دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 15971
پیریایی تأکید کرد:

توسعه مدارس از جمله نيازهاي اساسي منطقه پردیسان است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم، احداث و توسعه مدارس را از نیازهای اساسی و مهم در منطقه پردیسان عنوان کرد.
توسعه مدارس از جمله نيازهاي اساسي منطقه پردیسان است
به گزارش قم‌نیوز، كرم رضا پيريايي در جلسه شوراي برنامه ريزي استان قم با اشاره به روند بررسي و توزيع اعتبارات تملك دارايي‌هاي استان در سال 92 اظهار كرد: در جلسه هفته گذشته شوراي برنامه ريزي و توسعه استان، اعتبارات مربوط به فصول يك و دو شامل اداره عمومي و قضايي بررسي و توزيع آن به تصويب اعضا رسيد.
 
استاندار قم مجموع اعتبارات تملك دارايي‌هاي استان در سال 92 را 126 ميليارد تومان عنوان و خاطرنشان كرد: اين ميزان اعتبار در قالب 20 فصل و 67 برنامه توزيع خواهد شد.
 
وي با تقدير از زحمات مجموعه‌هاي دست اندركار تدوين بودجه استان، گفت: همكاران بنده در معاونت برنامه ريزي استانداري نهايت تلاش خود را براي تعيين ارقام دقيق هر فصل متناسب با نياز دستگاه و در نظر گرفتن اولويت ها و الزامات ملي و استاني بكار گرفته اند.
 
پيريايي توزيع اعتبارات را يكي از وظايف مهم شوراي برنامه ريزي و توسعه استان برشمرد و با اشاره به محدوديت شديد منابع در سال جاري گفت: تامين منابع مورد نياز پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام و با درصد پيشرفت بالا، از اولويت‌هاي اصلي ما در توزيع اعتبارات تملك دارايي‌ها محسوب مي‌شود.
 
استاندار قم با اشاره به عدم موافقت اعضا با رقم پيشنهادي فصل آموزش، بر لزوم توجه به نيازهاي آموزشي استان به ويژه در منطقه پرديسان تاكيد كرد و افزود: در كنار خدمات زيربنايي در منطقه پرديسان، بحث احداث و توسعه مدارس از جمله نيازهاي اساسي اين منطقه است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
 
وي همچنين لحاظ نگاه كارگروه‌هاي تخصصي استان در تخصيص اعتبارات را لازم و ضروري دانست و تصريح كرد: تخصيص منابع و اعتبارات غير الزامي بايد بر اساس اولويت ها و نيازهاي واقعي كارگروه هاي مختلف استاني صورت پذيرد.
 
گفتني است در اين جلسه اعتبارات فصول 3 تا 9 تملك دارايي هاي استان در سال 92 بررسي و با راي اكثريت اعضا توزيع 6 فصل انجام و مابقي فصول به جلسه آتي شورا موكول گرديد.
 
انتهای پیام/123
 
https://qomnews.ir/vdccsoqs.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما