قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم از اصلاح فرایندهای ارائه خدمت به بیمه شدگان خبر داد و گفت: این کار در راستای سهل و آسان سازی انجام امور و بهمنظور رفاه حال بیمه شدگان در دریافت خدمات صورت میپذیرد.
به گزارش قمنیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم سید مجتبی موسوی در دیدار با کارکنان شعبه دو قم شفافیت در فضای اداری را لازمه خدمت رسانی مطلوب به مردم دانست و افزود: رشد و شکوفایی هر سازمان مستلزم فضای تعامل بین کارکنان و مردم است و سازمانهای خدمت دهنده مانند تامین اجتماعی باید در راستای ارائه خدمات ایده آل، منطقی و شفاف به مردم تلاش کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: مردم از کارمندان دستگاههای اجرایی صداقت و شفافیت در کار میخواهند و این حق مسلم مردم است.
وی تصریح کرد: با بازنگری در فرایندها سعی خواهیم کرد تا مردم بهترین خدمت را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: رفتار کارمندان با مردم باید منصفانه و بر اساس عدالت باشد و مردم حق دارند تا دقیقترین راهنماییها را در زمان دریافت خدمت از دستگاههای اجرائی مطالبه کنند.
وی ادامه داد: در رفتار سازمانی، هر کارمند به عنوان یک رکن سازمانی محسوب میشود و باید در راستای اعتلای جایگاه خویش گام بردارد.
موسوی خواستار تقویت همگرایی و همسویی بین کارکنان شد و گفت: همگرایی بیشتر بین کارکنان به افزایش راندمان کار میانجامد و در نهایت رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته و اتخاذ تدابیر و آموزشهای لازم اداره کل تامین اجتماعی استان قم توانسته است در سالهای اخیر در زمینه کسب رضایت ارباب رجوع به توفیقات خوبی در سطح استانی و ملی دست پیدا کند.
در حال حاضر 18 عنوان خدمت توسط اداره کل تامین اجتماعی استان قم و شعب تابعه به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان ارائه میشود.