قم نيوز : قم نیوز: مدیر سامانه ۱۲۲ آبفای قم گفت:بیش از ۱۵۰ هزار تماس غیرمرتبط سالانه با سامانه ۱۲۲ آبفای قم حذف شده است.
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علیاصغر جعفری در بازدید مدیر و کارشناسان سامانه 137 شهرداری قم از مرکز سامانه 122 آبفا توانمندی ایجاد شده در این سامانه را نتیجه نگرش درست مدیران و عملکرد موثر کارشناسان دانست و اظهار کرد: در حال حاضر با تربیت نیروهای کارآمد و استفاده از ابزار و تکنولوژی، تعاملات با تماسگیرندگان به سطح مناسبی ارتقا یافته است.
مدیر سامانه 122 یکی از ویژگیهای خاص این سامانه را بهرهگیری مناسب از سیستم call center عنوان کرد و از حدود 250 هزار تماس مرتبط در سال با این سامانه خبر داد و افزود: با استفاده از این سیستم تماسهای غیرمرتبط از 60 درصد در سال 82 به کمتر از 10 درصد در سال 92 کاهش پیدا کرده است ضمن اینکه این سیستم ما را در مدیریت و کنترل تماسها کمک میکند.
وی با بیان اینکه بیش از 150 هزار تماس غیرمرتبط سالانه با سامانه 122 آبفای قم حذف شده است، خاطرنشان کرد: از سال 82 برنامههای زیادی برای مدیریت تماس و جهتدهی آن در شرکت آب و فاضلاب قم انجام شده و تجارب خوبی در این زمینه حاصل شده است.
جعفری به طراحی و راهاندازی نرمافزار 122 اشاره کرد و گفت: این نرمافزار که با مشارکت شرکت آب و فاضلاب طراحی و تولید شد، امکان مدیریت درخواستها، گزارشگیری و پیگیری ورودیها را آسانتر و دقیقتر از گذشته کرده و عملکرد قابل قبولی در مدیریت بحران یخبندان سال 86 که بیش از 80 هزار تماس در 26 روز با این مرکز گرفته شد از خود نشان داد.
وی آنلاین بودن این نرمافزار را از ویژگیهای آن ذکر و تصریح کرد: پس از ثبت درخواست مشترکان، کارشناسان میتوانند آن را تا انتها و حصول نتیجه پیگیری کنند.
مدیر سامانه 122 آبفای قم پاسخگویی و ثبت درخواست، پیگیری و نظارت و بازخورد و نظرسنجی را سه واحد این سامانه عنوان کرد و افزود: پس از اینکه درخواستهای مردمی ثبت و پیگیری لازم برای انجام آن صورت گرفت، طی تماس با بخشی از مشترکین از آنها در خصوص رضایت از نحوه ارائه خدمات نظرسنجی صورت میگیرد.