سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 18449
با حضور فرمانده انتظامی قم و رئیس دانشگاه اصول الدین انجام شد /

امضا تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه اصول الدین و نیروی انتظامی قم

قم نيوز : قم نیوز: تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه اصول الدین و نیروی انتظامی برای ارتقاء سطح کیفی پرسنل ناجا امضا شد.
امضا تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه اصول الدین و نیروی انتظامی قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای قم، حجت الاسلام دکتر علی محمودی رئیس دانشگاه اصول الدین و هیئت همراه وی با حضور در دفتر سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان نشست تعاملی برگزار و تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
 
فرمانده انتظامی استان قم در این نشست اظهار کرد: هدف از این نشست را افزایش تعاملات بین بخشی، توسعه کمی و کیفی و همچنین ارائه خدمات به گروه‌های مخاطب اعم از کارکنان فرماندهی انتظامی استان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم است.
 
سردار مجتبایی افزود: با تعامل مناسب می‌توان برنامه‌های پیشگیرانه، ‌آموزشی، آگاه سازی و توانمند سازی با رویکرد حفظ و ارتقاء بهداشت روانی، ‌پایش روان‌شناختی و در صورت ضرورت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف را به صورت مشترک اجرا کرد و از امکانات موجود این دو سازمان در موارد عنوان شده بهره جست.
 
وی تصریح کرد: با آنکه نیروی انتظامی دارای ماهیت فیزیکی، اجرایی و عملیاتی است اما در سال‌های اخیر بنا به ضرورت اقدامات فرهنگی، اجتماعی و مشاوره را دستور کار قرار داده که هم مردم و هم خود ناجا نفع برده است.
 
فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اگر امروز نیروی انتظامی به این جایگاه رسیده به خاطر ارتباط و تعامل با مجامع علمی است و اگر پلیس قم در کشور ممتاز است به خاطر استفاده مناسب از ظرفیت‌های عظیم علمی و دینی موجود در این استان است و ما مصمم هستیم از این ظرفیت‌های عظیم استان هر چه بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
 
سردار مجتبایی انجام فعالیت‌های پژوهشی و مشارکت در چاپ مجلات و فصلنامه‌های مشترک، ارائه مشاوره‌های حقوقی به متقاضیان و شهروندان درمرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی این فرماندهی، استفاده از اساتید جرم‌شناسی مجرب با محوریت دانشگاه جهت آموزش به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، همکاری در اجرای دوره‌های پیشگیری از اعتیاد و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با موضوعات آموزش همگانی و مسائل تربیتی و خانواده را از دیگر ظرفیت‌های همکاری مشترک عنوان کرد.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcf1jdy.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما