دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 18824

نشست تشکل های اسلامی زنان درقم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نشست تشکل های اسلامی زنان یکشنبه شب در سالن همایش های پژوهشگاه علوم ، فرهنگ و معارف اسلامی قم برگزار شد.
نشست تشکل های اسلامی زنان درقم برگزار شد
به گزارش قم نیوز ، دراین نشست ، عضو هیات نظارت برتاسیس و فعالیت های سازمانهای مردم نهاد استان قم اظهار داشت: جامعه ایرانی از دیرباز پذیرای تمامی فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی از سوی نهادها و تشکل های مردمی بوده است.
 
محمد روشندل افزود: به خاطر نیاز جامعه ایرانی و تطبیق با فرهنگ اسلامی لازم است تا نسبت به هر ابزار نوظهور،آگاه سازی صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: درهمین راستا سازمان ها و تشکلهای مردم نهاد موثرترین نقش را در بالابردن سطح شناخت و آگاهی مردم ایفا می کند چراکه این نهادها با هدف مردمی و از درون خود مردم شکل می گیرند و اداره
 
می شوند.
 
وی ضمن تاکید بر عدم وابستگی سازمانها و تشکلهای مردم نهاد به دولت تاکید کرد: سازمانهای مردم نهاد باید بتوانند اعتماد مردم را به سمت خود جلب کنند و دراجرای این امر لازم است تا نقشه اجرایی همه پروژه های خود را در اختیار مردم واقشار مختلف جامعه قرار دهند.
 
مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا ، نیز دراین نشست ضمن تاکید براهمیت حضور زنان در جامعه نسبت به هدف حمله قرار گرفتن زنان ایرانی در جنگ نرم هشدار داد.
 
حسین یکتا اظهار داشت: دشمن زنان مسلمان رابا ابزارهای جنگ نرم هدف قرار داده که لازم است، تشکل ها و سازمانهای اجتماعی ،طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی ، مسیر مبارزه با جنگ نرم را به جوانان نشان دهند.
 
وی ادامه داد: زنان از اصلی ترین اعضای یک جامعه هستند بنابراین لازم است تا آمادگی و آموزش سبک زندگی اسلامی از زنان و محیط خانواده آغاز شود.
 
یکتا با اشاره به افزایش تشکلهای مردم نهاد ، آن را زمینه پیشبرد خدمات عام المنفعه برای جامعه بر شمرد و افزود:هم اکنون بیش از 100تشکل و سازمان مردم نهاد اسلامی ویژه بانوان در تمامی عرصه های درکشور فعال هستند که امیدواریم با پیگیری وریشه یابی و استفاده از کارشناسان و متخصصین و همچنین ایجاد اتاق فکر، راههای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام ارائه شود.
 
دراین نشست برخی دیگر از مسوولان تشکل های اسلامی زنان دیدگاه های خود را درخصوص تقویت این تشکل ها ارائه دادند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc04qs.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما