دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 18832

مردم از پرداخت عوارض نوسازی به شهرداری استقبال کنند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس شورای اسلامی شهر قم خواستار استقبال هر چه بیشتر مردم از پرداخت عوارض نوسازی به شهرداری شد.
مردم از پرداخت عوارض نوسازی به شهرداری استقبال کنند
به گزارش قم نیوز،ˈولی الله بیاتیˈ یکشنبه شب در چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: متاسفانه شورا برای این کار برنامه درستی نداشته ولی باید اهرم های قانونی را در مورد آن به کار گیرد.
 
وی با اشاره به ضرورت تشویق مردم به پرداخت چنین عوارضی، افزود: بدون شک رسانه ها می توانند در تشویق مردم برای پرداخت این عوارض نقش موثری را ایفا کنند.
 
افزایش اجاره بهای پارک خودرو در پارکینگ زائر که شهریور ماه گذشته به کمیسیون خدمات شهری ارسال شده بود از جمله لوایح مطرح شده در این جلسه بود که به وسیله رییس این کمیسیون مورد ارائه شد.
 
ˈعباس ذاکریانˈ افزود: طبق بازدیدی که در همان زمان از این پارکینگ به عمل آمد و پیرو آن نیز شکایت ها و تلفن هایی را از سوی شهروندان درخصوص مناسب نبودن ارائه خدمات و کارنکردن آسانسورها در این پارکینگ دریافت کردیم، برای همین این لایحه را مسکوت گذاشته تا رفع نقص انجام شود.
 
وی با بیان اینکه مجددا ما نامه ای مبنی بر رفع نقص آسانسورها و اینکه مدیریت آنجا به صورت تامین نیروی انسانی است و نظافت آن به وسیله سازمان حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری انجام می شود به ما ارائه و پس از بازدیدی که اعضای این کمیسیون از آنجا داشتند، رفع شدن این نواقص را تایید کردند.
 
در نهایت این لایحه ، با بهای هزینه ورودی خودرو به ازای دو ساعت اولیه ده هزار ریال و هر ساعت مازاد 5 هزار ریال به تصویب رسید.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb5wb8.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما