سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 18885

شهرداري قم مسئول حادثه سرويس مدرسه نيست

قم نيوز : قم نیوز: روز گذشته خبري در برخي از رسانه‌ها منتشر شد مبني بر اينكه شهرداري مسئوليت حادثه تصادف سرويس دانش آموزان در بلوار امام علي(ع) را پذيرفت و اين خبر به گونه‌اي به مخاطبان القاء كرد كه شهرداري در اين حادثه مقصر بوده است.
شهرداري قم مسئول حادثه سرويس مدرسه نيست
به گزارش قم نیوز، محمد دلبري شهردار قم در حاشيه عيادت دانش آموزان ديگري كه در اين حادثه مجروح و در بيمارستان بستري شده بودند بر اين نكته تاكيد كرده بود كه نبايد هيچ نهاد و ارگاني در هنگام وقوع چنين حادثه‌اي از زيربار مسئوليت شانه خالي كند.
بيان اين سخن از سوي شهردار قم به هيچ وجه به معناي مسئوليت شهرداري در بروز اين حادثه و پذيرفتن اين مسئوليت نيست و شهردار قم پس از وقوع اين حادثه دستور دادند كه علل وقوع توسط تيم‌هاي كارشناسي حمل و نقل و ترافيك مورد بررسي قرار گيرد.
در هنگام بروز حادثه رانندگي عوامل مختلي از جمله راننده، خودرو و راه نقش دارند و با توجه به بررسي‌هاي صورت گرفته از سوي مبادي ذي‌صلاح مقصر اصلي در وقوع اين حادثه راننده خودرو بوده است ولي با اين وجود شهرداري قم در راستاي عمل به وظايف ذاتي خود در عرصه مديريت شهري موضوع را مورد پيگيري قرار داده است تا با اقدامات لازم بتواند جلوي تكرار وقوع چنين حوادث تلخي را بگيرد.
اميد است با همكاري همه دستگاه‌ها و هوشياري بيشتري رانندگان در رعايت قوانين و مقررات ديگر چنين حوادثي در شهر مقدس قم تكرار نشود.

انتهاي پيام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjioev.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما