چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 18901
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

قم بیش از ۸۰۰ شهید دانش آموز دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: قم ۱۰۳ شهید معلم، ۸۹۷ شهید دانش آموز، ۸۷ نفر آزاده و ۶۸۷ جانباز را در خود جای داده است.
قم بیش از ۸۰۰ شهید دانش آموز دارد
به گزارش قم نیوز، محمد حسین امین جعفری صبح سه شنبه در یادواره 1000 شهید فرهنگی و دانش آموز قم، با بیان اینکه جامعه دانش آموزی و فرهنگی کشور افتخار دارد که بیش از 45 هزار شهید را در کارنامه خود دارد، اظهار کرد: سهم آموزش و پرورش استان قم از این آمار شامل 103 شهید معلم، 897 شهید دانش آموز، 87 نفر آزاده، 687 جانباز است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در ایام 8 ساله دفاع مقدس معلمان زیادی در کلاس درس و سنگر جبهه‌های حق علیه باطل همپای دانش آموزانشان بودند، افزود: این افتخار سیستم آموزش و پرورش نظام جمهوری اسلامی است که توانسته دین خود را به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ادا کند.
 
وی خاطرنشان کرد: همزمان با شروع جنگ تحمیلی دقیقا 18 روز پس از حمله صدامیان به ایران اسلامی نخستین کاروان اعزامی به جبهه‌های حق علیه باطل از سوی آموزش و پرورش استان قم اعزام شد.
 
امین جعفری با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری هر چه باشکوه‌تر این یادواره تصریح کرد: هدف همه کسانی که در این راه قدم گذاشتند زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا است که امیدواریم مورد قبول امام زمان (عج) قرار گیرد و خدا این تلاش‌ها را از ما بپذیرد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciz3az.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما