چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 18921
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان با پاسخ کوبنده بسیج همراه خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) در راستای اقدامات اخیر دشمنان گفت: دشمنان بدانند هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلام و ایران با پاسخ کوبنده بسیج روبرو خواهد شد.
هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان با پاسخ کوبنده بسیج همراه خواهد بود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا فقیهی در مراسم بازدید و سرکشی از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم به تبیین نقش مهم و کلیدی این ناحیه بسیج در تامین امنیت منطقه پردیسان پرداخت و اظهار داشت: حضور بسیج در منطقه پردیسان موجب بیمه این منطقه از شر وجود اشرار خواهد بود.
وی آمادگی های رزمی را مهمترین اولیت در بسیج دانست و بیان نمود: دشمنان بدانند هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلام و ایران با پاسخ کوبنده بسیج روبرو خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) تاکید بر کیفی سازی حلقه های شجره طیبه صالحین، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اقتصاد مقاومتی را تسریع در رسیدن به هدف اصلی، یعنی آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت حجت(عج) دانست وبیان نمود: همه عواملی که در بسیج بر آن تاکید می شود هدفی جز عزت و  عظمت کشور و نظام را دنبال نمی کند.
فقیهی هرگونه خدشه به شعار اصیل نظام که استقلال، آزادی و جموری اسلامی است را با پاسخ کوبنده بسیج همراه دانست و بیان نمود: درخت انقلاب اسلامی با خون با برکت شهداء آبیاری شده و همین امر موجب عزت و عظمت روزافزون این کشور شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم، وجود رهبری در جامعه را یکی از مهمترین عوامل پیروزی بر دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با بصیرت، درایت و رهنمودهایشان جامعه را به سوی برده اند که تمام جهان به این جایگاه غطبه می خورند.
وی خروجی حلقه های شجره طیبه صالحین را نیروی تراز اول برای انقلاب دانست و ابراز نمود: سازماندهی حلقه های شجره طیبه صالحین هدفی را جزء تربیت نیروهای متعهد، متخصص و مومن جهت خدمت به جمهوری اسلامی دنبال نمی کند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس امنیت موجود در جامعه را از برکت خون پرثمر شهداء دانست و بیان نمود: بایستی بر مسئله امر به معروف و نهی از منکر بیشتر پرداخته شود تا شرمنده شهداء نشویم.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdca6on6.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما