چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 18904
رئیس پلیس راه قم:

راکب موتورسیکلت خلاف جهت در لاین سرعت به استقبال مرگ رفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه قم از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو پراید خبرداد و گفت: علت این حادثه حرکت خلاف جهت در لاین سرعت از سوی راکب موتورسیکلت بوده که با مرگ وی همراه شد.
راکب موتورسیکلت خلاف جهت در لاین سرعت به استقبال مرگ رفت
به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس ،اردشیر جمشیدی راد اظهار کرد: شب گذشته در کیلومتر 4 باند غربی امام علی(ع) یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت خلاف جهت در لاین سرعت در حرکت بود با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرد.
 
وی افزود:سواری پراید از سمت شهرقائم به سمت 72 دوتن در حرکت بوده که به صورت مستقیم با موتورسیکلت برخورد و بر اثر این حادثه، راکب موتورسیکلت در دم فوت کرد.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم علت اصلی این تصادف را بی احتیاطی در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جانب راکب موتور سیکلت به علت حرکت در خلاف جهت تعیین شده اعلام کرد.
 
جمشیدی راد با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات برای کلیه وسائط نقلیه موتوری الزامی است گفت: متاسفانه برخی از موتورسیکلت سواران خود را از این قوانین و مقررات مستثنی می دانند که امیدواریم آن ها نیز فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcba9b8.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما