چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 18905
رئیس بنیاد شهید آموزش و پرورش قم:

هر سال ۴۰۰ یادواره شهدا در مدارس قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره امور بنیاد شهید و امور ایثارگران آموزش و پرورش قم گفت: هر ساله ۴۰۰ یادواره شهدا در مدارس استان قم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
هر سال ۴۰۰ یادواره شهدا در مدارس قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حیدر رستمی در گفت‌و‌گویی، با اشاره به برگزاری یادواره یک هزار شهید دانش آموز و فرهنگی قم اظهار کرد: یادواره یک هزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم به همت اداره‌کل آموزش و پرورش و با همکاری نواحی و مناطق این اداره‌کل، بنیاد شهید و ایثارگران، بنیاد حفظ آثار شهدا و بسیج فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شده است.
 
رستمی افزود: استان قم در حدود 27 سال است که یاد این شهدا را زنده نگه می‌دارد و هر ساله این برنامه در مجتمع امام خمینی (ره) و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره امور بنیاد شهید و امور ایثارگران آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه هر ساله 400 یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود عنوان کرد: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی جدای از این یادواره‌ها است.
 
دبیر ستاد یادواره یک هزار شهید دانش آموز و فرهنگی قم خاطر نشان کرد: این یادواره بهمن ماه هر سال با حضور پنج هزار دانش آموز، فرهنگیان، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و مسئولان استانی برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره برنامه‌های جانبی این یادواره عنوان کرد: 10 ایستگاه روایتگر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) ویژه دانش آموزان پسر و نمایشگاه کتاب ویژه دانش آموزان دختر برگزار می‌شود.
 
رستمی تصریح کرد: در ایستگاه‌های روایتگر، راویان دفاع مقدس سرداران و دانش آموزان شهید را به دانش آموزان معرفی می‌کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdccpoqs.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما