دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 19063
دبیر کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی قم خبر داد

تقدیم ۱۰ هزار شاخه گل به مزار شهدای استان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی قم گفت: همزمان با سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گلگون کفن با تقدیم ۱۰ هزار شاخه گل در مراسم میهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود.
تقدیم ۱۰ هزار شاخه گل به مزار شهدای استان قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، محمدکاظم پورامینی اظهار کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌های شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا هر ساله در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه‌ها در ایام دهه مبارک فجر گامی در راستای حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه والای ایثارگران است افزود:برنامه محوری این کمیته برگزاری میهمانی لاله‌ها با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم شهید پرور، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی است.
 
دبیر کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم عنوان کرد: این مراسم امسال نیز با تقدیم شاخه‌های گل به مزار شش هزار شهید والامقام استان قم در 70 گلزار سراسر استان برپا می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد:طبق روال هر ساله حرکت کاروان گل از مسجد باب‌الجنة به سمت گلزار علی بن جعفر (ع) و از میدان معصومیه (س) به سمت گلزار امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.
 
پورامینی افزود: در این مراسم نیروهای انتظامی در گلزار علی بن جعفر(ع)، ‌سپاه علی ابن ابیطالب (ع) در گلزار شهدای شیخان، سوم خرداد و بقیع،‌ آمادگاه منظریه در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) و بنیاد حفظ آثار در گلزار شهدای گمنام حضور دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم ضمن گلباران و غبارروبی از مزار شهدا و قرائت فاتحه،‌ مردم شهیدپرور قم و مسئولان استان با آرمان‌های رفیع شهدا تجدید میثاق می کنند.
 
وی افزود: این مراسم ساعت 16 در گلزارهای شهری و ساعت 15 در گلزارهای روستایی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcipuaz.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما