سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 19127
با حضور شهردار قم؛

63 پروژه عمران شهري شهرداري منطقه هفت قم به بهره برداري رسيد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با ايام الله دهه فجر طي مراسمي ۶۳ پروژه عمراني، فرهنگي و خدماتي در منطقه هفت قم همزمان با دهه فجر برگزار شد.
63 پروژه عمران شهري شهرداري منطقه هفت قم به بهره برداري رسيد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، علیرضا مظفری در اين مراسم كه در مسجد حضرت ابوالفضل محله خاكفرج قم برگزار شد به تبیین اقدامات صورت گرفته در این منطقه برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار داشت: برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن جشن های دهه فجر هماهنگي لازم در خصوص برگزاري مراسم‌ در هسته مركزي شهر بالاخص اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (ع) با مشاركت آستانه مقدسه و كانون‌هاي فرهنگي مساجد صورت گرفت. 
وي ادامه داد: بحث آذين‌بندي، ريسه‌كشي، نصب پرچم، پلاكارد و بنر متناسب با ايام دهه فجر در اطراف حرم مطهر، شوارع و معابر انجام شده است.
شهردار منطقه هفت قم در خصوص پروژه‌هاي به بهره برداري رسيده ابراز داشت: تعداد 63 پروژه فرهنگی، عمرانی و خدماتی که در طول 14 ماه گذشته که عملیات عمرانی و اجرایی آن با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر نیروهای تلاشگر این منطقه به پایان رسیده است در این ایام با برکت به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان منطقه هفت قرار خواهد گرفت. 
مظفری در ادامه به تبیین این پروژه ها پرداخت و ابراز داشت: پياده‌روسازي خيابان انقلاب حدفاصل عمار ياسر تا ارم ، پياده‌روسازي خيابان سپاه حدفاصل چهار راه غفاري تا ميدان مطهري، پياده‌روسازي خيابان شهيد فاطمي حدفاصل ميدان جانبازان تا كوچه ۱۸، پياده‌روسازي يك‌طرفه خيابان شهدا، پياده‌روسازي يك طرفه بلوار شهيد منتظري و پیاده‌روسازي بلوار رضوي از خيابان لواساني تا ۱۹ دي از جمله این پروژه ها است که به بهره برداری خواهد رسید. 
شهردار منطقه ۷ قم با اشاره به پروژه‌هاي جدول‌گذاري و اصلاح هندسي گفت: جدول‌گذاري و اصلاح هندسي خيابان لواساني، رمپ دادگستري، خيابان اراك مقابل ايران خودرو، خيابان ايستگاه حدفاصل چهار راه غفاري تا ايستگاه راه‌آهن، بلوار زينبيه و خيابان شهيد فاطمي از فلكه جانبازان تا ميدان رسالت از جمله اين پروژه‌هاست.
وي اصلاح هندسي و اتصال كوچه يك و سه شهيد فاطمي ، تغيير مسير بلوار زائر براي اضافه كردن سطح پايانه بلوار زائر، احداث رمپ ورودي و خروجي پاركينگ طبقاتي را از پروژه‌هاي ديگري ذكر كرد كه در ايام دهه فجر افتتاح مي‌شود.
مظفري با اشاره به پروژه‌هاي فضاي سبز شهرداري منطقه هفت قم گفت: تجهيز و بهسازي بوستان قائم با هزينه ۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال، بوستان آخوندي با هزينه يك ميليارد ريال، بوستان شهيد رجايي با هزينه يك ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال، قلوه‌چيني و رمپ مقابل صحن امام خميني(ره) در بلوار زائر با هزينه يك ميليارد ريال و‌ احداث و تجهيز آبنماهاي بلوار زائر با هزينه ۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از جمله پروژه‌هاي اين بخش است.
وي عنوان داشت: احداث و تجهيز نمازخانه بوستان آخوندي، شهيد رجايي، سرويس بهداشتي بوستان شهيد رجايي، ساختمان فضاي سبز منطقه در بوستان قائم و تجهيز و تعمير سرويس‌هاي بهداشتي سطح منطقه از پروژه‌هاي انجام شده است كه در ايام دهه فجر افتتاح مي‌شود.
شهردار منطقه ۷ قم تصريح كرد: لوله‌گذاري و جمع‌آوري آب‌هاي سطحي و جمع‌آوري انهار روباز خيابان شهدا و باجك، دال‌گذاري بلوار رضوي و اضافه شدن سطح خيابان،‌ دال‌گذاري بلوار ساحلي از پل عليخاني تا رمپ دادگستري و لوله‌گذاري عرض خيابان اراك و بوستان آخوندي براي برطرف شدن آبگرفتگي منطقه دو را از پروژه‌هاي ديگر منطقه هفت شهرداري قم است.
وي تكميل و تجهيز روشنايي بوستان شهيد رجايي، احداث پايانه بلوار شهيد منتظري، اتصال پل بازار به بلوار زائر،‌ زيرسازي و آسفالت بلوار زينبيه و بستر رودخانه، روكش خيابان ايستگاه،‌ اجراي آسفالت سقف زير گذر عمار ياسر را از پروژه‌هاي عمراني ديگر شهرداري منطقه هفت قم ذكر كرد.
مظفري عنوان داشت: آسفالت كوچه پنج شهيد فاطمي ، آسفالت عمار ياسر ۳۲، خيابان آذر كوچه ۹۱، خيابان شهدا پاركينگ شهيد كاظمي، خيابان خاكفرج كوچه هفت متري طالقاني، پاركينگ شرقي و كوچه فردوس از پروژه‌هاي ديگر در دستور اجرا است.
وي يادآور شد: درزگيري بلوار شهيد منتظري، بلوار مصلي،‌ بلوار نيايش، لوله‌گذاري و جمع‌آوري آب‌هاي سطحي محله مولوي و حائري، جدول‌گذاري و جمع‌آوري آب‌هاي سطحي خيابان جوادالائمه(ع) و دال‌گذاري و پوشش انهار كوچه ممتاز شهدا از پروژه‌هاي ديگري است كه به مناسبت دهه فجر به پايان رسيده است.
شهردار منطقه هفت قم در پایان ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری مردم در اجرای پروژه های فوق خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت جهادی نیروهای مخلص این منطقه و همکاری و همیاری شهروندان عزیز گامهای بلندتری در راستای آبادانی این منطقه از قم که سهم زیادی از بار زیارتی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی را به خود اختصاص داده است برداریم. 

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjavev.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما