چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 19168

ساماندهی پایانه ویژه زائران عراقی درقم ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ساماندهی پایانه ویژه زائران عراقی درقم ضروری است.
ساماندهی پایانه ویژه زائران عراقی درقم ضروری است
به گزارش قم نیوز،ˈمحمود مسگریˈ سه شنبه شب درچهل و پنجمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر قم،اظهار داشت: باید زمینی به همین منظور دراطراف حرم حضرت معصومه(س) به وسیله شهرداری تملک شود.
 
وی با اشاره به اینکه مکان هایی که در قم برای توقف اتوبوس های حامل این زائران در نظر گرفته شده،نامناسب است، افزود: ابتدای خیابان انقلاب به یک گاراژ خیلی نامناسب برای این زائران تبدیل شده و بارها مشاهده شده که زائرا به محض پیاده شده از اتوبوس مورد کیف قاپی سارقان موتور سوار قرار گرفته اند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم همچنین با بیان اینکه کوچه حرم نما و عشق علی از جمله نا مناسبترین مکان ها در قم به لحاظ توقف اتوبوس های زائران اتباع عراقی به شمار می روند،افزود: این مکان ها مانند همان گاراژهای نامناسبی هستند که در کشور عراق وجود دارند.
 
مسگری با اشاره به مسافرت سالانه تعداد زیادی از این زائران به قم جهت زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (س) و همچنین تشرف به مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: باید ضمن ارائه تسهیلات و امکانات مورد نیاز به ای زائران زمینه امنیت و آرامش آنها در مدت اقامت در قم فراهم شود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcevz8z.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما