پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 19370

190 شهید تدارکات و پشتیبانی در قم شناسایی شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه 17 علی ابن ابی طالب(ع) گفت: تعداد شهدای شناسایی شده آماد و پشتیبانی در قم به 190 شهید رسیده است.
190 شهید تدارکات و پشتیبانی در قم شناسایی شد
به گزارش قم نیوز، سردار ˈمهدی مهدوی نژادˈ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال 90 در نخستین دوره یادواره شهدای آماد و پشتیبانی 140 شهید شناسایی شده بودند که اکنون تعداد 50 شهید شناسایی شده به آنها اضافه شده است.
 
وی در ادامه از برگزاری دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی در 24 بهمن ماه امسال افزود: با برگزاری یادواره شهدا فضای شهر پیوسته به یاد شهیدان معطر می شود.
 
وی هدف از برگزاری این یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی آنان به عنوان ستارگان درخشان که راه را به مردم نشان می دهند و نیز ترویج و تبیین الگوی عملی و رفتاری و سیره شهدا و احیا و ترویج سبک زندگی اسلامی و سیراب نمودن مستمر جامعه ذکر کرد.
 
مهدوی نژاد با اشاره به برنامه های این یادواره گفت: برگزاری یادواره شهدا تجلیل از خانواده های شهیدان است و این تجلیل به عنوان گرامیداشت یک جریان بزرگ و فرهنگ ساز حایز اهمیت است.
 
وی خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا در دوران دفاع مقدس فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و اکنون الگوهای ماندگاری در راستای پاسداری از اسلام و انقلاب به عنوان حجت خدا بر روی زمین راه درست را به مردم نشان می دهند.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه تدارکات و پشتیبانی در جنگ افزود: نیروهای بخش آماد و تدارکات با جمع آوری و جذب کمک های مردمی و ارسال آنها برای جبهه جنگ نقش مهمی در حمایت از عملیات ها و رزمندگان اسلام داشتند.
 
مهدوی نژاد بیان داشت: نیروهای آماد بیشترین ارتباط را با مردم داشتند و در همه بخش های رزمی، پشتیبانی- رزمی و خدمات- رزم حضور موثر و فعالی داشتند.
 
وی خاطره گویی، خطبه خوانی خادمین حرم حضرت معصومه(س)، پرده خوانی و مداحی و سخنرانی پیشکسوتان را از جمله برنامه های این یادواره عنوان کرد.
 
دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی در 24 بهمن ماه امسال همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjytev.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما