سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 19563

مشکلی برای تامین میوه شب عید در قم وجود ندارد

قم نيوز : قم نيوز: رئیس اتحادیه میوه و تره بار قم با اشاره به آمادگی این اتحادیه برای توزیع میوه شب عید عنوان کرد: مشکلی برای تامین میوه شب عید در قم وجود ندارد.
مشکلی برای تامین میوه شب عید در قم وجود ندارد
به گزارش قم نيوز، حسین فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در توضیح پیرامون علت گرانی موز در بازار عنوان کرد: این میوه به دلیل اینکه وارداتی است با گران شدن ارز و یا حتی نرسیدن یک کشتی دچار نوسان قیمت می شود.

وی در ادامه با اشاره به گرانی برخی از میوه ها در سطح شهر عنوان کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد از میوه هایی که در سطح شهر توزیع می شود با قیمت مناسب است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار قم با اشاره به توزیع میوه در چادرهایی که توسط سازمان میادین برپا است عنوان کرد: چون این چادرهای زیر نظر سازمان میادین است مردم نوعی اعتماد به این چادرهای در توزیع منصفانه میوه با قیمت مناسب دارند و این در حالی است که طبق گزارش بازرسان میوه ها در این چادرها گران توزیع می شود.

وی ادامه داد: یکی از علل گرانی میوه در چادرهای سازمان میادین این است که این سازمان اجاره چادرها را افزایش داده که همین امر نیز موجب شده تا فروشندگان بر روی قیمت میوه ها بکشند و میوه را با قیمت بالا عرضه کنند.

وی همچنین در ادامه درباره تامین میوه شب عید عنوان کرد: این اتحادیه اعلام آمادگی کرده که می تواند به قیمت شناور بازار و با سود کم میوه شب عید را توزیع کند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcdsk0f.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما