قم نيوز : قم نيوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کانونهای آگهی تبلیغاتی قم میتوانند در اجرای جشنوارهها، نمایشگاهها و دیگر برنامهها، این اداره کل را یاری کرده و یک بازار مالی جدی برای کانون خود ایجاد کنند.
به گزارش قم نيوز، حامد حجتی در نشست هماندیشی اعضای کانونهای آگهی تبلیغاتی استان قم که پیش از ظهر امروز با حضور مهدی توکلیان معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جهانگیر رضایی رئیس اتحادیه چاپخانهداران استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، در سخنانی از دغدغه خود یعنی توجه به اقتصاد فرهنگ گفت و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال، ویژه برنامههای فرهنگی هنری مختلفی همچون جشنوارهها، نمایشگاهها و... را در استان برگزار میکند که برای توجه به اقتصاد فرهنگ، میتوان در این برنامهها از ظرفیت کانونهای آگهی تبلیغاتی استفاده کنیم.
وی در ادامه برای تحقق این امر به کانونهای آگهی و تبلیغاتی استان پیشنهاد داد تا در اجرای این ویژه برنامهها، ارشاد قم را یاری کنند و با استفاده از این فرصت یک بازار مالی جدی برای کانون خود ایجاد کنند.
حجتی در ادامه تصریح کرد: برنامههای سال آینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ۵۰ درصد استانی، ۴۰ درصد ملی و ۱۰ درصد نیز فراملی هستند.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان ابراز امیدواری کرد، از همافزایی پیشرو، در پیشرفت فرهنگ و هنر استان بهرهمند شویم.
گفتنی است در ابتدای این نشست، مجتبی قانونی مسئول انجمن کانونهای آگهی تبلیغاتی استان قم نیز به ارائه گزارشی از روند فعالیتهای کانونها در استان و دغدغه و مشکلات آنان پرداخت.