شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 20060

401 حادثه ترافیکی در قم بوقوع پیوست

قم نيوز : قم نيوز: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع 401 حادثه ترافیکی در این استان طی هفته گذشته خبر داد.
401 حادثه ترافیکی در قم بوقوع پیوست
به گزارش قم نيوز، مهدی فراهانی بیان کرد: طی هفته گذشته در استان قم بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم صورت گرفته که منجر به انجام هزار و ۵۶ مورد ماموريت شهری و جاده‎ای شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ماموریت انجام شده ۴۰۱ حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده که در مجموع ۴۶۱ نفر در این حوادث آسیب دیدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران طی هفته گذشته ۲۴۰ مورد بوده که ۲۸۵ نفر از مجروحان مربوط به حوادث ترافیکی بودند.

وی درخواست کرد: شهروندان در صورت نیاز به خدمات فوریتهای پزشکی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند و برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کارشناس مربوطه ارائه کنند.

فراهانی ادامه داد: همچنین برای کاهش زمان حضور کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بر بالین بیمار، در اعلام آدرس محل حادثه یا منزل از علایم واضح و نشانه های مشخص در مسیر استفاده کنند و در صحنه حادثه حتی المقدور مصدوم را جز در صورت وجود خطر جدی و تهدید کننده مثل انفجار یا سقوط جابجا نکنند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: همچنین از ازدحام در محل حادثه خودداری کرده و از رانندگی در خطوط ویژه نیروهای امدادی خودداری کنند و مسیر خودروی امدادی را باز نگه دارند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdchvvni.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما