شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 2242
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری:

رنگ آمیزی دیوارهای شهر تا پایان سال تكمیل می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: به منظور زیباتر شدن سیمای شهر قم، طرح رنگ آمیزی كامل دیوارهای سطح شهر تا پایان امسال تكمیل می شود.
رنگ آمیزی دیوارهای شهر تا پایان سال تكمیل می شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفایی روز شنبه با اشاره به اینكه نقاشی های دیواری و رنگ آمیزی دیوارهای شهری سبب آرامش و نشاط شهروندان می شود، افزود: دیوارهای شهر قم درحال رنگ آمیزی ونقاشی است كه عمده آنها درمركز شهر و نمای بیرونی مراكز آموزشی ومدارس می باشد.

وی بیان كرد: طرحی جامع از سوی كارشناسان ارائه شده كه شامل تغییر رنگ دیوارهای فرسوده، خارج شدن دیوارها از رنگ های كدر و نقاشی برخی دیگر از دیوارها است.

وی هدف از رنگ آمیزی دیوارهای شهر را زیباسازی معابرعمومی، ساماندهی مبلمان شهری، بهبود آرامش روحی و روانی شهروندان و تغییر فضای ظاهری شهر عنوان كرد.

وفایی ادامه داد: در طراحی و تغییر سیمای شهری قم باید به روحیات، نیازهای معنوی و عمومی شهروندان و زایران توجه شود.

وی همچنین با تاكید بر ضرورت تغییر مبلمان شهری، بیان كرد: سیمای شهری، در ذهن وروحیات شهروندان بشكل مستقیم و غیر مستقیم اثر گذار است، لذا طراحی مناسب مبلمان شهری در قم می تواند علاوه بر كاهش ترافیك، تسهیل در ارایه خدمات، ناهنجاری های اجتماعی را محدود كند و تحت شعاع قرار دهد.

وی افزود: سازمان زیباسازی به رغم كمبودها و محدودیت های گسترده در زمینه های نیروی انسانی، در تلاش است با هماهنگی برخی از معاونت های شهرداری، فعالیت های مناطق را در این زمینه هماهنگ، هدفمند و با پشتوانه علمی همراه سازد تا در آینده وضعیت فعلی مبلمان شهری ساماندهی شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.ab5urhb55iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما