قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در اولویت اصلی برنامههای شهرداری قم است.
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در مراسم معارفه مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم با بیان اینکه شهرداریها همواره پیشقدم در ارائه خدمات رسانی و توسعه پایدار در شهرها هستند، افزود: حل مشکلات مردم، تکریم ارباب رجوع، تلاش برای کاهش بی اعتمادی عمومی به شهرداریها، توزیع عادلانه خدمات و امکانات، ارایه خدمات ملموستر به شهروندان و تلاش برای پایدارسازی درآمدهای شهری، از جمله الزامات و ضرورتهای بهبود خدمات رسانی از سوی شهرداریها به شمار میرود و مدیران شهری باید به این مسایل توجه جدی داشته باشند.
شهردار قم با تأکید بر توجه جدی به ساختار و رویههای خدمات رسانی به مردم تصریح کرد: کار و تلاش شبانه روزی برای پاسخگویی به مطالبات و نیازهای شهر و شهروندان را باید شرط لازم و اصلی مدیریت شهری دانست و برای جلب رضایت حداکثری شهروندان و زمینه سازی برای عمران شهری، مدیران شهری ناگزیر از کار و تلاش شبانه روزی و مداوم هستند.
دلبری رسیدگی به مشکلات مردم در اسرع وقت را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مردم، صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان در نظام اسلامی هستند و از همین رو همه ما وظیفه داریم در راستای خدمت رسانی مطلوب و بهینه به اقشار مختلف مردم، بیش از پیش تلاش کنیم. شهرداری با توجه به ماموریتها و مسئولیتهای گستردهای که در حوزه خدمات شهری برعهده دارد، باید ارتباط و تعامل منطقی و مستمری با شهروندان داشته باشد و این مهم نیازمند یک اطلاع رسانی به موقع و خدمت رسانی همیشگی است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد قابل اعتماد برای مردم در مسیر رفع مسائل و مشکلات حوزه شهری است، اظهار داشت: کارکنان شهرداری باید به گونهای عمل کنند که ورود مردم به این نهاد، توام با آرامش و اطمینان خاطر باشد، چرا که شهرداری امین و خدمتگزار شهروندان است.
دلبری همچنین بر ارتقا سطح دانش و تخصص کارکنان شهرداری با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: برگزاری دورههای آموزشی ضمن خدمت که متناسب با نیاز و ماموریتهای کاری افراد باشد، نقش بسیار موثر و مهمی در انجام بهتر کارها و رضایتمندی مردم و ارباب رجوع خواهد داشت.
گفتنی است در پایان آقای محمد صادقی به سمت مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم انتخاب و از زحمات عبدالحمید وکیلی قدردانی به عمل آمد.