يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 38568
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران

فعالیت6 هزار خادم افتخاری درنیمه شعبان/ رضایت 95 درصدی مردم از خدمات جمکران

قم نيوز : معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان،از حضور افتخاری 6 هزار خادم در این ایام خبر داد.
فعالیت6 هزار خادم افتخاری درنیمه شعبان/ رضایت 95 درصدی مردم از خدمات جمکران
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی زاده در نشست خبری که ظهر امروز به منظور تشریح برنامه های مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان برگزار شد، با اشاره به برنامه های ایام نیمه شعبان اظهار کرد: این اتفاق عظیم و تجمع میلیونی نیازمند همیاری مسئولان و دستگاه های کشوری است که متاسفانه این همیاری را از ما دریغ می کنند. معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: در ایام نیمه شعبان ودر یک پروسه سه روزه در نزدیک به 2 میلیون زائر در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می کنند که این امر نیاز به تمهیدات ویژه ای دارد. وی با اشاره به تشکیل کمیته های تسهیلات زائرین نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی از اهیمت بسیاری برخوردار است که دراین قسمت ضعف داریم و هنوز کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائران تشکیل نشده است. حاجی زاده از حضور 6 هزار خادم افتخاری در ایام نیمه شعبان خبر داد و افزود: بیمارستان موقت مسجدمقدس جمکران هم با حضور تیم های پزشکی از روز دوشنبه مستقر می شوند، تیم های امدادی هم در مسجد و بیرون از آن مستقر می شوند. معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران از آموزش های پیشگیری از بحران به کارکنان مسجد خبر داد و تاکید کرد: آموزش مدیریت بحران و آموزش پیشگیری از مسائل امنیتی در مسجد مقدس جمکران سه شنبه اجرا می شود تا از هر گونه اتفاق ناگواری جلوگیری شود. وی با اشاره به طرفیت های اسکان زائران، گفت: مسجد مقدس جمکران در بخش اسکان زائرین نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است، به طوری که در ایام نوروز و در هر شب به صورت میانگین هزار نفر در سوئیت ها و اماکن اقامتی و 2 هزار نفر در شبستان ها اسکان داده می شدند و در ایام نیمه شعبان نیز این روند ادامه دارد. حاجی زاده با تاکید بر اینکه بر اساس بررسی های صورت گرفته بر برنامه های نیمه شعبان سال گذشته 42 مورد اشکال داخلی در مسجد مقدس جمکران رصد شده است، تصریح کرد: پارکینگ های سطح شهر با همت شهرداری آماده شده است. معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به نظر سنجی های صورت گرفته طی سال های مختلف افزود: رضایت مردمی بسیار چشمگیر است به طوری که از 85 درصد نارضایتی از برخورد خادمان ما امروز به رضایت 95 درصدی رسیده ایم. وی با اشاره به اینکه 40 درصد از زائران مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان مردم قم هستند، افزود: اگر بتوانیم خدمات رفاهی و فرهنگی گوناگونی در بلوار پیامبر اعظم به مردم ارائه که 20 درصد از مردم قم پیاده به مسجد مقدس جمکران بیایند بسیاری از مشکلات ترافیکی حل می شود. معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: یکی از مشکلات مسجد مقدس جمکران، مشکل تردد و ترافیک در ایام نیمه شعبان است و یکی از پیشنهادات این است که اگر مسیر بلوار پیامبر اعظم را به مسیر خدماتی تبدیل کنیم، کمک زیادی به مشکلات ترافیکی این مسیر می شود. حاجی زاده با بیان این که 40 درصد زائرین مسجد مقدس جمکران، مردم قم هستند، گفت: اگر ما تمهیداتی فراهم کنیم تا مردم به صورت پیاده به مسجد بیایند، به مشکلات ترافیکی این مسیر کمک زیادی می شود. وی در پایان با بیان این که شورای ترافیک باید در خصوص بلوار جمهوری نظر خود را اعلام کند، عنوان کرد: شورای ترافیک بر این مسأله تمرکز دارد که مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم و مسیر ها بسته نشود، بلکه مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران مدیریت شود که امید است این امر محقق شود. پایان پیام/
https://qomnews.ir/vdcjoiet.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما