قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بینالملل شهرداری قم بر ضرورت هماهنگسازی تولید محتوا درباره دهه بصیرت تاکید کرد و گفت: باید کارگروهی برای تولید محتوا برای دهه بصیرت ایجاد شود.
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی خرسند در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزههای علمیه برگزار شد، در خصوص فضاسازی شهری در قم اظهار کرد: طی ماههای اخیر اتفاقات خوبی در خصوص تبلیغات محیطی در این شهر اتفاق افتاده است و فضاهای تبلیغاتی در شهر قم یکپارچه شدند.
وی ادامه داد: در دهه بصیرت که یک دهه انقلابی است، باید محتوای مناسب در سطح شهر اکران شود درغیر این صورت صرف یادآوری این مناسبت با پلاکارد فایده ای ندارد. اگر به دنبال این هستیم که مردم را جذب کنیم و محتوای مناسب را به آنها انتقال بدهیم، باید فضاسازی شهری از لحاظ گرافیکی در سطح بالایی باشد.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم افزود: سازمان اوج طی سالهای اخیر کارهای فاخری را در حوزه انقلاب اسلامی انجام داده است، میتوانیم از جملات رهبر معظم انقلاب در بحث تبلیغات محیطی در سطح شهر قم استفاده کنیم.
عابدی خرسند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابهای مخملی گفت: ایشان در برخی از سخنرانیهای خود به تجربه آمریکا در ایجاد انقلابهای مخملی در کشورهای مختلف جهان اشاره کردند. میتوانیم از جملات رهبر معظم انقلاب در این خصوص در بحث تبلیغات محیطی در شهر قم استفاده کنیم.
وی ادامه داد: باید به مردم و جوانان شهر قم مصادیق انقلابهای مخملی آمریکایی در جهان و عاقبت آنها را نشان دهیم. شهرداری قم آمادگی استخراج بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص و تبدیل آن به تبلیغات محیطی را دارد، تبلیغات محیطی با استفاده از جملات رهبر معظم انقلاب و بیان مصادیق تاثیر بیشتری نسبت دیگر شیوهها دارد.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم افزود: باید کارگروهی برای تولید محتوا برای دهه بصیرت ایجاد شود و شهرداری آمادگی حمایت از چنین کارگروهی را دارد. جوانان انقلابی میتوانند با عضویت در چنین کارگروهی ایدههای خود را در حوزههای محتوایی و گرافیکی برای تبلیغات محیطی ارائه بدهند و باید از کارهای کلیشه ای در این خصوص پرهیز کرد.