قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم از برقراري ۵ هزار و ۶۷۵ تماس با سامانه ۱۳۷ در نيمه نخست آذر خبر داد.
به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با بيان اينكه در ۱۵ روز نخست آذرماه ۵ هزار و ۶۷۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداري برقرار شده است، اظهار كرد: شهروندان در ارتباط با اين سامانه مشكلات و مسايل مختلف را مطرح كرده و نيازهاي خود را برطرف مي كنند.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم با بيان اينكه بيشترين موضوع مد نظر شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ در خصوص اطلاع رساني و راهنماي زائر بوده است، افزود: در نيمه نخست آذر با توجه به تعطيلات پايان ماه صفر و افزايش حضور زائرين در شهر قم، ۲ هزار و ۲۷۴ تماس اطلاع رساني و راهنمايي با اين سامانه برقرار شده است.
خسروي از برقرار ۲ هزار و ۳۴۳ تماس در مورد مسايل خدمات شهري خبر داد و گفت: در اين مدت ۵۳۸ تماس در حوزه ترافيكي، ۲۶۸ تماس در حوزه فني، ۲۴۱ تماس در حوزه مسايل شهرسازي و ۱۱ تماس نيز در حوزه مسايل فرهنگي و روابط عمومي برقرار شد.
وي با تاكيد بر اينكه بيشترين موضوع مورد توجه شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ در خصوص سد معبر با ۶۷۰ تماس بوده است، گفت: در اين بخش بيشترين مشكل مطرح شده در خصوص سد معبر خودرويي با ۳۱۳ تماس بوده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم اضافه كرد: پس از سد معبر، آسفالت يا ۴۲۳ تماس، ترافيك با ۳۱۴ تماس و فضاي سبز با ۲۸۵ تماس بيشترين موضوعات مورد توجه شهروندان را تشكيل مي دهد.