دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 44487
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

رضايتمندي ۸۰ درصدي شهروندان منطقه يك از سامانه ۱۳۷

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه يك گفت: ميزان رضايتمندي شهروندان از عملكرد اين منطقه از طريق سامانه ۱۳۷ در ماه گذشته ، ۸۰ درصد بوده است كه در بين مناطق هشتگانه بالاترين امتياز مي باشد.
رضايتمندي ۸۰ درصدي شهروندان منطقه يك از سامانه ۱۳۷
به گزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم با اشاره به ايجاد رفاه و جلب رضايت حداكثري شهروندان، اظهار كرد: وجود بافت فرسوده و جمعيت متراكم و به تبع آن بروز مشكلات و معضلات بيشتر با برنامه ريزي هاي صورت گرفته پيام هاي شهروندان در اين سامانه دائما مورد كنترل و رصد قرار مي گيرد و در اسرع وقت پيگيري مي گردد .

وي با بيان اين كه منطقه يك بيشترين آمار رسيدگي به پيام ها را در بين مناطق هشتگانه داشته است، خاطر نشان كرد: ميزان رضايتمندي شهروندان به پاسخگويي و ترتيب اثر به پيام ها ۸۰ درصد بوده است كه در بين مناطق بالاترين امتياز را داشته است.

اصفهانيان مقدم تعيين ميزان رضايتمندي شهروندان از خدمات ارائه شده توسط شهرداري را مهم برشمرد و گفت: با استفاده و بهره گيري از نتايج نظرسنجي و تعيين رضايت مندي شهروندان ، گام هاي موثري در هدف گذاري بهتر در سيستم و افزايش سطح رضايتمندي شهروندان برداشته شده است .

وي افزود: ارتباط مستمر و سازنده كاربران اين سامانه و افزايش تعاملات آنان با شهروندان موجب شناسايي مشكلات و تسريع در انجام امور و ارتقاي كيفيت خدمات مي‌شود و ۱۳۷ به عنوان كانال ارتباطي شهرداري با شهروندان از قابليتهاي بالايي براي ارتقاي مشاركت مديريت شهري با شهروندان برخوردار است .

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgut9t.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما