يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 50596
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم خبر داد:

ثبت بیش از 17 هزار پیام شهروندی در سامانه 137 شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 17 هزار و 565 مورد پیام در سامانه 137 شهرداری قم در خرداد امسال خبر داد.
ثبت بیش از 17 هزار پیام شهروندی در سامانه 137 شهرداری قم
ثبت بیش از 17 هزار پیام شهروندی در سامانه 137 شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، ابراهیم خسروی با اشاره به افزایش 12 درصدی تماس‌های ثبت شده در سامانه 137 نسبت به خرداد سال گذشته اظهار کرد: تعداد 17 هزار و 565 مورد پیام ثبت شده که از این تعداد 8 هزار و 466 پیام در زمینه خدماتی، 6 هزار و 851 پیام اطلاع‌رسانی و راهنمایی به زائران و شهروندان، 790 مورد فنی و عمرانی، 720 مورد پیام‌های ترافیکی، 729 مورد پیام شهرسازی و 9پیام مربوط به سازمان فرهنگی و روابط عمومی شهرداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز با 2 هزار و 146 مورد بیشترین گروه موضوعات را به خود اختصاص داده که بیشترین موضوع زیرمجموعه این بخش آبیاری درختان با 378 مورد تماس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر نظافت شهری با 991 مورد بوده که بیشترین زیرگروه نظافت معابر با 319 مورد تماس بوده و ساخت‌وساز 617 تماس داشته که بیشترین زیر گروه موضوعی آن ساخت‌وساز غیرمجاز با 276 مورد تماس بوده است.

خسروی با اشاره به مقایسه آمار خرداد امسال نسبت به سال گذشته گفت: در زمینه موضوعات نظافت معابر 24 درصد، جمع‌آوری زباله 42 درصد و سد معبر اصناف 6 درصد تماس‌ها کاهش پیدا کرده است بخش آبیاری درختان نسبت به خرداد سال گذشته 19 درصد افزایش تماس داشته است.

وی با بیان اینکه خدمات سامانه 137 به صورت سه شیفت 24 ساعته ارائه می‌شود گفت: پیام‌ها به عادی، فوری و خطرساز تقسیم می‌شود و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد و پس از حصول نتیجه و پیگیری از طریق واحد بازخورد به شهروندان اعلام می‌شود.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم از شهروندان خواست: با توجه به کمبود آب اگر در مکانی مشاهده کردند شیر آب فضای سبز باز مانده یا ترکیدگی صورت گرفته در اسرع وقت به سامانه 137 اعلام کنند تا پیگیری و اقدام لازم انجام شود.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepn8n.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما