به گزارش قم نیوز ابراهيم خسروي با بيان اينكه منطقه هشت توانست در زمينه رضايت مندي از تماسهاي مردمي در 6 ماهه نخست امسال رتبه اول را كسب كند، اظهار كرد: بيشترين موضوعات در منطقه هشت رفع سد معبر دستفروشان دورهگرد و خودرويي با 308 تماس، آبياري درختان با 129 تماس و نظافت معابر با 77 تماس بوده است.
سرپرست سامانه 137 شهرداري قم خاطرنشان كرد: مناطق دو و سه به ترتيب در جايگاه بعدي رضايتمندي شهروندان در زمينه پاسخگويي به سامانه 137 قرار دارند كه در منطقه دو بيشترين تماس برطرف كردن سد معبر دستفرشان خودرويي با هزار و 440 تماس، آبياري درختان با 253 تماس و جمعآوري زباله با 233 تماس بوده است.
خسروی به آمار تماسهاي منطقه سه اشاره کرد و گفت: بيشترين تماسهاي اين منطقه شامل برطرف كردن سد معبر دستفروشان دوره گرد با هزار و 40 تماس، نظافت معابر با 385 تماس و برطرف كردن سد معبر دستفروشان دوره گرد دستي با 367 تماس بوده است.
وي با اشاره به بيشترين موضوعاتي كه شهروندان در 6 ماهه نخست سال جاري در حوزه كل شهر تماس گرفتند، گفت: طي اين مدت در زمينه پاركها و فضاي سبز با 10 هزار و 693 تماس، سد معبر با 9 هزار و 682 تماس ، آسفالت با 7 هزار و 307 تماس، بحث نظافت معابر با 5 هزار و 767 تماس ارتباط برقرار شده است.
سرپرست سامانه 137 شهرداري قم يادآور شد: در حوزه فضاي سبز بيشترين موضوع آبياري درختان با هزار و 409 تماس، در حوزه سد معبر بيشترين موضوع سد معبر دستفروشان خودرويي با 4 هزار و 710 تماس و در حوزه آسفالت بيشترين موضوع لكهگيري و آسفالت معابر با هزار و 432 تماس و در بخش نظافت بيشترين موضوع در بخش نظافت بيشترين موضوع نظافت معابر با 2 هزار و 76 تماس است.
خسروی خاطرنشان كرد: در مجموع در 6 ماهه نخست امسال 105 هزار و 304 پيام وجود داشته كه به طور ميانگين ماهيانه 15 تا 18 هزار پيام را شامل ميشود.
انتهای پیام / 137