پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 82864
منبع : خبرگزاری تسنیم

‌فعالیت شبانه‌روزی گشت‌های راهداری قم در ایام راهپیمایی اربعین ‌

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران و رانندگانی که از مرزها به سمت شهرهای خود عازم هستند، بسیج گشت‌های راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود.
فعالیت شبانه‌روزی گشت‌های راهداری قم در ایام راهپیمایی اربعین ‌
فعالیت شبانه‌روزی گشت‌های راهداری قم در ایام راهپیمایی اربعین ‌
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ترددهای وسایل عمومی و شخصی در محورهای مواصلاتی در ایام اربعین، گشت‌های راهداری استان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به زائران سفرهای جاده‌ای رادارند و مکان‌هایی برای استقرار اکیپ‌های راهداری و نیروهای امدادرسان در نظر گرفته‌شده است.

وی در خصوص آمادگی راهدارخانه‌ها جهت اقامت احتمالی و خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته راهدارخانه‌های سطح استان ضمن انجام فعالیت‌های ذاتی خود آمادگی لازم برای پذیرایی و استقرار زائران گرامی در شرایط خاص رادارند.

  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در تمام طول سال عنوان کرد: وظیفه ذاتی دولت، خدمت به مردم است که این خدمت‌رسانی در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در عرصه جاده‌های برون‌شهری و بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، نمایان است و اولویت اصلی برنامه‌های این اداره کل تأمین حداکثر رضایت‌مندی مردم و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در تمام طول سال است.

جمالی در ادامه گفت : به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زائرین تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای استان آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهند بود و عملکرد آن‌ها توسط تیم‌های نظارتی اداره کل بررسی و بازدید خواهد شد.

وی افزود: تمامی امکانات حوزه راهداری شامل، ماشین‌آلات سبک و سنگین، راهدارخانه‌های موجود در محورهای استان آماده ارائه خدمات به زائرین حرم حسینی خواهند بود .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 3000143 آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایت‌های مسافرین از وضعیت نمازخانه‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی رفاهی است . همچنین مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk6n6.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما