سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 8853
نصیری خبر داد:

افتتاح نخستین پارکینگ هوشمند در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی شهرداری قم از افتتاح نخستین پارکینگ هوشمند با تکنولوژی جدید در این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
افتتاح نخستین پارکینگ هوشمند در قم
به گزارش قم نیوز، محسن نصیری اظهار داشت: ایجاد پارکینگ در قم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است و به همین منظور کمیته ای با ریاست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ایجاد شده است تا سیاست گذاری لازم در این خصوص که برای هر موقعیت چه پارکینگی مورد نیاز است انجام گیرد.

وی با بیان اینکه پارکینگ مکانیزه هوشمند در بلوار معلم احداث شده است و عملیات احداث آن نیز ۱۰۰ درصد به پایان رسیده است، گفت: این پارکینگ نخستین پارکینگ هوشمند با تکنولوژی جدید در کشور است که آماده افتتاح است.

معاون سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی شهرداری قم افزود: اکنون مراحل تست بر روی این پارکینگ در حال انجام است و حوزه معاونت فنی نیز بر این امر نظارت کامل را دارد.

وی عنوان کرد: پس از پایان مراحل تست پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

نصیری با اشاره به اینکه این پارکینگ با سرمایه گذاری شهرداری ایجاد شده است اذعان داشت: پارکینگ مکانیزه از آنجایی که در زمین های کوچک می توان تعداد پارکینگ بیشتری را احداث کرد اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: در پارکینگ مکانیزه بلوار معلم نیز زمینی به مساحت مفید ۲۵۰ متر در ۱۴۴ واحد پارکینگ آماده بهره برداری شده است.

معاون سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی شهرداری قم اضافه کرد: در این پارکینگ هزینه بالاتری صرف می شود اما چون در زمینهای کوچک در حال احداث است مورد توجه قرار می گیرد.

پارکینگ میدان بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح می شود
وی یکی دیگر از پارکینگ‌هایی که به زودی افتتاح می شود را پارکینگ میدان بزرگ امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: این پارکینگ با ظرفیت ۲ هزار واحد پارکینگ با همکاری سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر به زودی افتتاح می شود و اکنون مراحل نهایی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.tdciw6dcmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما