پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 91169
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه ۳۰ خدمت الکترونیکی در پرتال شهرداری قم

قم نيوز : رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم گفت: اصلی‌ترین بخش پرتال شهرداری قم میز خدمت الکترونیکی بوده که 30 خدمت را در خود جای‌داده و در دو بستر وب و موبایل پیش‌بینی‌شده است.
ارائه ۳۰ خدمت الکترونیکی در پرتال شهرداری قم
ارائه ۳۰ خدمت الکترونیکی در پرتال شهرداری قم
به گزارش قم نیوز کورش محمدحسینی با اشاره به اهمیت وجود سامانه ۱۳۷ برای بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: ۱۳۷ سامانه‌ای قدیمی و دیده بان شهر است که آن را برای خدمت بهتر به شهروندان حفظ کرده که به سمت هوشمند سازی در حال حرکت است.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم با بیان اینکه شهروندان هر مطالبه‌ای از شهرداران مناطق و مدیران شهری داشته باشند، سامانه ۱۳۷ قابلیت ثبت بازخورد، پایش و ارزیابی خدمات را دارد، ابراز کرد: سامانه ۱۳۷ بستری برای ارائه خدمات دوسویه با شهروندان ایجاد کرده است.

محمدحسینی افزود: پرتال اصلی تجمیع کننده همه خدمات است و هر شهروندی با ثبت‌نام در سامانه احراز هویت می‌تواند از خدمات بهره‌مند شود که اصلی‌ترین بخش آن میز خدمت مبتنی بر بخش‌نامه بالادستی بوده که ۳۰ خدمت را در خود جای‌داده و در دو بستر وب و موبایل پیش‌بینی‌شده است.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های شهرداری در جهت خدمات هوشمند، عنوان کرد: ۱۴ هزار نفر از شهروندان از ۱۱ خدمت خاص غیرحضوری ویژه کرونا در شهرداری قم بهره‌مند شدند که کسب اطلاعات پیرامون مراکز درمانی و اسامی داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها و تماس با پزشکان بخشی از خدمات است.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم یکی از رویکردهای مهم شهرداری را ارائه بسته‌های خدمات شهرسازی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسته‌های تخفیفاتی نیز برای عوارض هرساله پیش‌بینی می‌شود که با هماهنگی بیشتر تا پایان امسال بخش عمده‌ای از خدمات شهرسازی غیرحضوری می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: سال قبل ۵۳۰۰ درخواست در حوزه شهرسازی ثبت‌شده است که ۸۰ درصد درخواست‌ها در سه ماه پایانی سال از طریق این سامانه ثبت درخواست شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1yd1.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما