دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 96503

اخبار ویدیویی قم یکشنبه 12 اردیبهشت 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 12 اردیبهشت 1400 را با اجرای حنا روحانی ببینید:
 









در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 12 اردیبهشت 1400 موارد زیر را با اجرای حنا روحانی می‌بینید:


اخبار ویدئویی قم، سه شنبه 12  اردیبهشت 1400

سلام. من حنا روحانی هستم و اینجا قم نیوزه. اخبار امروز رو با هم مرور می کنیم.

شهرک شکوهیه قم بار دیگر در آتش سوخت
صبح امروز شهرک شکوهیه قم برای چندمین بار دچار آتش سوزی مهیبی شد. گستردگی آتش به اندازه ای بود که در جریان مهارآتش، دو ماشین آتش نشانی هم طعمه حیرق شد و به طور کامل سوخت. برآوردهای اولیه کارشناسان از خسارت 80 تا 100 میلیارد تومانی این آتش سوزی خبر می دهد. البته در نهایت با تلاش ستودنی آتش نشانان و آبرسانی سپاه و منابع طبیعی، آتش در کارخانه تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی شکوهیه اطفاء شد.

سایه کرونای هندی بر سر قم؛ آیا مقامات استان از اطلاع رسانی دقیق پرهیز می کنند؟!
درحالیکه از مدتی قبل خطر ویروس کرونای هندی از طرف مسئولان گوشزد می شد، حالا و با ورود این نوع خطرناک تر ویروس کرونا به ایران، خبری درباره ورود کرونای هندی به قم منتشر نمی‌شود و  مشخص نیست که آیا مقامات استان دراین باره سکوت کرده اند یا این ویروس هنوز وارد قم  نشده است. امروز کرونا جان هفت نفر را در قم گرفت و 108 نفر را بستری کرد. حال 111 نفر از بیماران بستری شده هم وخیم است.

برخورد قاطعانه استاندار قم با عدم رعایت محدودیت های کرونایی در یک جلسه اداری
بهرام سرمست استاندار قم یک نشست اداری را به دلیل عدم رعایت محدودیت های کرونایی و نقض مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لغو کرد. جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که قرار بود با حضور استاندار قم برگزار شود، به دستور بهرام سرمست و به دلیل نقص در رعایت محدودیت های کرونا تعطیل شد.

بارش تگرگ بهاری در قم، قمی ها را خوشحال و متعجب کرد
مطابق پیش بینی های سازمان هواشناسی، درحالیکه قم روزهای گرمی را سپری می کند، قمی ها امروز یک روز بارانی بهاری را تجربه کردند. بارش باران درنهایت برای دقایقی جای خود را به بارش تگرگ داد و موجب خوشحالی و تعجب شهروندان قمی را فراهم کرد.

خبر خوب اینکه سکه و طلا و دلار نزولی شده اند.
در روزهای اخیر با  اخبار مثبتی که از مذاکرات وین منتشر شده است، قیمت طلا و دلار درحال کاهش یافتن است. امروز ظهر خبرگزاری المیادین از رسانه های محور مقاومت،  از آزادی چهار ایرانی توسط امریکا و آزادسازی هفت میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران خبر داده. المیادین اضافه کرده که انگلیس هم 400 میلیون پوند از دارایی های ایران را آزاد خواهد کرد. به این ترتیب پیش بینی می‌شود سیر نزولی طلا و دلار ادامه دار باشد.

روز معلم رو به شمع های سوزان هدایت تبریک می‌گیم؛ شب خوبی داشته باشید و خدا نگهدار


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc1pqo.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما