يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 29443
مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قم:

۲۰ بوستان ویژه اسکان مسافران نوروزی استان قم آماده‌سازی شده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در استان قم ۲۵۶ بوستان وجود دارند که تمام این بوستان‌ها محل استقرار مسافر هستند که از این میان ۲۰ بوستان برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده‌اند.
۲۰ بوستان ویژه اسکان مسافران نوروزی استان قم آماده‌سازی شده است
به گزارش قم نیوز، حسین رضایی نسب با اشاره به آماده‌سازی ۲۰ اقامت‌گاه به مناسبت نوروز فاطمی اظهارداشت: در استان قم ۲۵۶ بوستان وجود دارند که تمام این بوستان‌ها محل استقرار مسافر هستند که از این میان ۲۰ بوستان برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: این اقامتگاه‌ها در محل‌های اصلی شهر قرار دارند و از نظر سرویس بهداشتی، آبخوری‌ها، سکوهای نشیمن، ظرفشویی‌ها، سامانه‌های روشنایی، صوت و نمازخانه‌ها تجهیز شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه بوستان‌های بزرگ ورودی و خروجی شهر و هسته مرکزی شهر قم نیز ویژه ایام نوروز آماده‌سازی و بهسازی کامل، افزود: این اقامتگاه‌ها دارای ظرفیت اسکان موقت، استراحتگاه، امکانات رفاهی و خدماتی بوده و از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه‌، ظرفشویی و آبخوری‌ و سکوهای نشیمن برای چادرزدن و سکونت موقت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ۲ بوستان بزرگ ورودی شهر مانند بوستان فدک و بوستان امام رضا (ع) آماده‌سازی شده است، خاطرنشان کرد: اکثربوستان‌ها برای شب عید آماده شده و به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (س) خدمت‌رسانی دارند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbfab5.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما