پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 31068
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

اختصاص ۶۷ میلیارد ریال از سوی خیرین برای احداث فضاهای آموزشی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: ۱۱ مدرسه با ۶۰ کلاس درس و ۱۲ هزار و ۷۴۷ مترمربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۶۷ هزار و ۴۳۳ میلیون ریال با تامین اعتبار خیرین مدرسه‌ساز در دولت تدبیر و امید بنا شده است.
اختصاص ۶۷ میلیارد ریال از سوی خیرین برای احداث فضاهای آموزشی قم
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان امروز با اشاره به اقدامات اداره‌کل نوسازی مدارس اظهار داشت: این اداره بازدیدهایی انجام می‌دهد تا تاییدیه و مجوز لازم برای فضاهای آموزشی و مدارس غیرانتفاعی ارائه شود.

وی افزود: بدیهی است تامین منابع برای پروژه‌های مختلف در شرایط اعتباری کنونی با همت همکاران و از منابع مختلف ملی، استانی، خیری، سفر رهبری و... به سختی انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان کرد: هر یک از منابع فرآیندهای پیچیده و زمان بر مربوط به خود را دارد، اما تامین اعتبار فقط نخستین حلقه از فرآیند ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی بوده است.

وی با اشاره به اقدامات دیگر در اداره‌کل نوسازی گفت: نسبت به مطالعه و طراحی پروژه‌های (معماری، سازه، تاسیسات)، انجام برآورد پروژه‌ها، برگزاری مناقصه و واگذاری قانونی پروژه‌ها به پیمانکاران، انعقاد قرارداد اجرایی پروژه و فرآیند نظارت پروژه نیز اقداماتی انجام می‌شود.

پورگلیان خاطرنشان کرد: همه فرآیندها به خوبی و باکیفیتی مقبول و پذیرفتنی انجام شده و همه این فعالیت‌ها در بستری از ساختارهای اداری و پشتیبانی که پاسخگوی نیازهای روزمره پرسنل و پروژه‌ها بود، انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت پشتیبانی و حمایت سازمان متبوع، استانداری قم و خیرین گفت: با کمک افراد خیر در امور مدرسه‌سازی فضاهای شایسته‌ای برای تحصیل، تهذیب و ورزش آینده‌سازان این مرز و بوم فراهم می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم به اقدامات خیرین در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: ۱۱ مدرسه با ۶۰ کلاس درس و ۱۲ هزار و ۷۴۷ مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۶۷ هزار و ۴۳۳ میلیون ریال با تامین اعتبار خیرین مدرسه‌ساز بنا شده است و همچنین تعداد ۱۱ پروژه خیری نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به اسامی فضاهای آموزشی و پرورشی احداثی از محل اعتبارات خیرین گفت: مهندس حسین عسگری‌فرد، دبستان درمان یاب، کارگاه آموزشی معصومه سادات طباطبایی‌پور، مدرسه راهنمایی شهید احمدی روشن، سالن ورزشی خاتم الانبیا و سالن ورزشی انقلاب اسلامی از جمله فضاهای احداث شده است.

پورگلیان سالن ورزشی شیخ‌آباد، سالن ورزشی مدرسه آرزو رضایی، مدرسه راهنمایی دکتر مهدی خرمی روز، ساختمان جانبی مدرسه روستای قمرود و مدرسه راهنمایی شهید محمدکاظم خدادادی از فضاهای دیگر احداث شده از سوی خیرین ذکر کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch6vnx.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما