پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 31069
به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)

برنامه «همسر آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «همسر آفتاب» از این رسانه به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) خبر داد.
برنامه «همسر آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های وفات حضرت خدیجه(س) و میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: دهم ماه مبارک رمضان یادآور خاطره تلخ رحلت بزرگ بانوی حامی اسلام حضرت خدیجه کبری(س) است.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار به حق مادر مومنان است و همواره مورد احترام و علاقه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) بود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به جایگاه حضرت خدیجه(س) گفت: آن حضرت اگر هیچ فخر جز افتخار مادری حضرت فاطمه(س) را نداشت؛ بدون تردید این امتیاز برای وی کافی است.

وی عنوان کرد: این بانوی بزرگوار توانست دختری را تربیت کند که مایه فخر همه جهانیان است و به عنوان الگو برای همه انسان‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

عظیمی خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) خدمات‌ ارزنده‌ای برای ترویج اسلام انجام داد و می‌توان بیان کرد به عنوان حامی در کنار پیامبر اکرم(ص) به ایفای نقش پرداخت.

وی از تولید برنامه «همسر آفتاب» خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز شنبه دهم رمضان مصادف با ششم تیرماه سال ۹۴ روی آنتن خواهد رفت.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: علاسوند، شخصیت و جایگاه این بزرگ بانوی اسلام را با تاکید بر نقش الگوی خانوادگی حضرت بیان خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه شمه‌ای از خدمات حضرت خدیجه کبری(س) به اسلام و مسلمانان را برخواهیم شمرد.

عظیمی یادآور شد: برنامه به رنگ خدا و بر بال سخن شب و روز وفات حضرت خدیجه(س) به شخصیت معنوی حضرت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci3uap.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما