شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 32141
عروسی به عزا تبدیل شد

مرگ موتورسوار در کارناوال عروسی

قم نيوز : قم نگار: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مرگ یک موتورسوار بر اثر سقوط از پل خبر داد.
مرگ موتورسوار در کارناوال عروسی
به گزارش قم نگار ، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث امروز گفت: بامداد امروز سرنشین یک موتورسیکلت در کارناوال عروسی از پل سقوط کرد و مراسم عروسی را به عزا تبدیل کرد.

وی افزود: این حادثه روی پل نیروگاه رخ داد و جوانی حدودا ۳۰ ساله بر اثر سقوط از روی پل جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه با اشاره به حادثه برخورد پراید با ون ادامه داد: این حادثه در بلوار الغدیر روبه‌روی بوستان علوی روی داد که در آن ۱۱ نفر مجروح شدند.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی هفته گذشته اظهار کرد: در این مدت ۸ هزار و ۶۹۴ تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.این تعداد تماس منجر به انجام هزار و ۴۰۸ ماموریت شد که هزار و ۱۷۸ ماموریت شهری و ۲۳۰ ماموریت دیگر جاده‌ای بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آمار حوادث ترافیکی ابراز کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده ۵۰۱ ماموریت به سوانح رانندگی اختصاص داشت که ۴۱۹ حادثه شهری و ۸۲ حادثه دیگر جاده‌ای بود.

فراهانی مجروحان حوادث ترافیکی را ۵۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۳۱ نفر از مجروحان به صورت سرپایی در محل حادثه خدمات درمانی را دریافت کرده و ۳۵۷ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی آمار ماموریت‌های مرتبط با موتورسیکلت سواران را ۳۳۵ مورد اعلام کرد و افزود: در این حوادث ۳۹۱ نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: ۱۸۴ نفر از مجروحان این حوادث در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و ۲۰۷ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فراهانی در ادامه واژگونی پراید را از جمله حوادث این مدت برشمرد و بیان کرد: این حادثه در جاده گرمسار روی داد که با کشته و مجروح شدن هفت نفر همراه بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه ابراز کرد: حادثه مذکور در کیلومتر ۷۰ روی داد که یک کشته و ۶ مجروح در پی داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد وانت با پراید را از دیگر حوادث این مدت برشمرد و بیان کرد: این حادثه در اتوبان قم ـ تهران روی داد که هشت مجروح بر جای گذاشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca66ne.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما