پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 32393
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم و گسترش فولاد دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند و فردا در اردبیل با هم روبرو می‌شوند.
صبای قم و گسترش فولاد دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند
به گزارش قم نگار، عباس دارابی اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم این روز‌ها تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در اردبیل برگزار می‌کند تا آماده حضوری قدرتمند‌تر در ادامه لیگ بر‌تر شود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد دیدار تدارکاتی برگزار کنند و بر همین اساس فردا در اردبیل با هم روبرو می‌شوند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار برابر تیم خوب گسترش فولاد تبریز که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی در لیگ بر‌تر کسب کرده است می‌تواند محک مناسبی برای شاگردان علی دایی باشد و تیم گسترش فولاد نیز همانند صبا تمرینات پر فشاری را پشت سر می‌گذارد.

دارابی بیان کرد: اردوی صبا در اردبیل قرار است روز یکشنبه به پایان برسد و صبا پس از پایان این اردو و بازگشت به تهران در روز یکشنبه، تمرینات خود را در تهران از سر می‌گیرد.

وی عنوان کرد: پیش از بازی در لیگ بر‌تر در هفته ششم باید در جام حذفی حضور پیدا کنیم و به دنبال حضور قدرتمند و جدی در جام حذفی هستیم و می‌خواهیم در نخستین بازی خود در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز پرتوان ظاهر شویم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم درباره آسیب دیدگی محمد قاضی در اردوی اردبیل تصریح کرد: این اسیب دیدگی جدی نیست و وی می‌تواند طی یکی دو روز آینده به تمرینات بازگردد و مشکلی برای همراهی صبا در جام حذفی نیز ندارد.

دارابی خاطرنشان کرد: قاضی در حال حاضر تمرینات خود را به صورت اختصاصی انجام می‌دهد و در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند اما به زودی به جمع نفرات صبا در تمرینات تیمی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjttet.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما