دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 32598
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

نمایندگان قم نایب قهرمان بیس‌بال جام ریاست‌جمهوری شدند

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: نمایندگان این هیئت با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود در پیکارهای بیس‌بال جام ریاست جمهوری پایان دادند.
نمایندگان قم نایب قهرمان بیس‌بال جام ریاست‌جمهوری شدند
به گزارش قم نگار، سعید توکلی اظهار کرد: بعد از مقام‌ نایب قهرمانی رقابت‌های بیس‌بال قهرمانی کاپ غرب آسیا این دومین موفقیت به دست آمده در مسابقات بین‌المللی رشته بیس بال است که نصیب ورزش قم و خانواده هیئت انجمن‌های ورزشی به ویژه بیس‌بالیست‌ها شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیس‌بال قم توانمند، مستعد و دارای قابلیت‌های بسیار بالا است و با توجه به علاقمندان فراوانی که بین ورزشکاران فعال این رشته وجود دارد و این ورزش در قم از نیروی انسانی کارآمدی همچون داور و مربی نیز برخوردار است، سعی می‌کنیم حمایت خوبی از بیس‌بالیست‌ها برای تداوم موفقیت‌های آنها داشته باشیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های بین‌المللی بیس‌بال جام ریاست جمهوری با حضور دو تیم میهمان و تیم‌های ملی (الف) و (ب) بیس‌بال کشورمان به میزبانی زمین اختصاصی بیس‌بال در مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های ملی بیس بال کشورمان در حالی به کار خود در مسابقات بین‌المللی بیس‌بال جام ریاست جمهوری در تهران پایان دادند که تیم ملی (الف) کشورمان به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم ملی (ب) نیز در جایگاه بعدی ایستاد در حالی که دو تن از ملی‌پوشان حاضر در این رقابت‌ها از قم بودند.

توکلی ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی بیس بال با عنوان جام ریاست جمهوری با حضور تیم‌های ملی بیس‌بال هندوستان، عراق و ایران (الف) و ایران (ب) به مدت پنج روز به طول انجامید تا برترین‌های خود را بشناسد.

وی اضافه کرد: میزبان این بازی‌ها مجموعه ورزشی آزادی تهران بود و قبل از اینکه تیم ملی در این رقابت‌ها به میدان برود، اردوی ملی‌پوشان در آستانه این مسابقات با حضور ۳۸ بازیکن در زمین شماره چهار ورزشگاه آزادی تشکیل شد و قمی‌ها در تیم ملی حضور موفقی داشتند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم بیان کرد: نفرات دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی بیس‌بال بازیکنانی از استان‌های کرمان، هرمزگان، اصفهان، قم، البرز، سمنان، خراسان رضوی، گیلان و بوشهر بودند که در قالب دو تیم حضور در این تورنمنت را تجربه کردند.

وی افزود: محمد صفدری و مجید محمدی که همراه با تیم ملی بیس‌بال کشورمان در مسابقات بیس‌بال قهرمانی ۲۰۱۵ غرب آسیا در اسفند ماه سال قبل حضور یافته و با این تیم موفق به کسب مقام دوم و نایب قهرمانی قاره کهن شدند در این رقابت‌ها نیز به میدان رفتند و به مقام دوم دست یافتند.

توکلی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی، آخرین مسابقه نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی بیس‌بال جام ریاست جمهوری بین تیم‌های (الف) و (ب) کشورمان برگزار شد و در نهایت تیم ایران (الف) موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه ۹ بر ۸ به برتری دست یابد.

وی در پایان اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های ملی بیس‌بال هندوستان، عراق و دو تیم از ایران در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان تیم هند به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های (الف) و (ب) ایران و عراق در رده‌های بعدی ایستادند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7n9w.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما