سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 399
از فردا؛

حضور ورزشکاران قمی در قهرمانی طناب‌کشی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از حضور تیم طناب‌کشی مردان قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
حضور ورزشکاران قمی در قهرمانی طناب‌کشی کشور
به گزارش قم نیوز، سعید توکلی اظهار کرد: یکی از رقابت‌های مهم برای ورزشکاران این هیئت، رقابت‌های طناب‌کشی قهرمانی کشور است که با توجه به استعداد و توانمندی ورزشکاران استان، تیمی قوی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: این ششمین دوره مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور است که در بخش آقایان در شهرستان کرمان برگزار می‌شود و تیمی قوی و آماده از قم در این دوره از مسابقات به مصاف حریفان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی کشور از ششم تا هشتم مهر ماه در این دوره از مسابقات با حریفان خود به رقابت می‌پردازند و این در حالی است که تا کنون ۲۱ استان برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

توکلی بیان کرد: مردان ورزشکار قم در حالی در مسابقات قهرمانی کشور با حریفان خود پیکار می‌کنند که رقابت‌های طناب‌کشی قهرمانی بانوان کشور نیز اواخر مهر ماه جاری به مدت دو روز در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای حضوری قوی در این دوره از پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی کشور، تمرینات تیم طناب‌کشی مردان قم به صورت منظم از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان این تیم در حال برگزاری است تا تیم قم که از امیدهای کسب مقام قهرمانی محسوب می‌شود، با آمادگی به مصاف حریفان برود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: تمرینات تیم طناب‌کشی مردان قم در حالی برگزار می‌شود که این تیم با حضور تمام نفرات و با تمام توان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی طناب‌کشی مردان کشور و کسب افتخار در این دوره از رقابت‌ها آماده کرده است.

وی اضافه کرد: طناب‌کشی تا یک سال قبل یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی بود که با تشکیل هیئت انجمن‌های ورزشی، این رشته به همراه تعداد دیگری از رشته‌ها نظیر دارت زیر مجموعه این هیئت ورزشی قرار گرفت.

توکلی با اشاره به وجود ورزشکاران توانمند در این هیئت تصریح کرد: با وجود نوپا بودن هیئت‌ انجمن‌های ورزشی، بسیاری از رشته‌هایی که در قالب انجمن زیر مجموعه این هیئت شده‌اند، از دیر باز در قم سابقه طولانی و البته موفقی داشته‌اند و قطعا باید این روند را ادامه دهند.

وی ادامه داد: در بیسبال نایب ‌قهرمانی کشور هستیم، در طناب‌کشی و دارت نفرات مطرحی دارد و قم دارای عناوین ارزشمندی در کشور است و در رشته‌‌ای مانند سپک‌تاکرا قم دارای ورزشکار ملی‌پوش بوده است بنابراین چنین رشته‌هایی در هیئت جدید انجمن‌های ورزشی قطعا بیش از پیش در مسیر موفقیت حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcebo8xijh8o.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما