سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 29706
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

راگبی‌بازان قم به تیم ملی ایران دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از دعوت دو تن از بازیکنان راگبی قم به تیم ملی راگبی مردان کشورمان خبر داد.
راگبی‌بازان قم به تیم ملی ایران دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، سعید توکلی امروز اظهار داشت: در بین بازیکنانی که از سوی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان به تیم ملی راگبی ایران دعوت شده‌اند، دو تن از چهره‌های شاخص راگبی قم نیز حضور دارند.

وی افزود: خوبشختانه راگبی قم با توجه به برخورداری از بازیکنان و مربیان خوب این ظرفیت را پیدا کرده که اعضای تیم اعزامی آن به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور در تیم ملی راگبی کشورمان عضویت داشته باشند و این اتفاق خوب و مثبتی برای مجموعه هیئت و ورزش قم است.

توکلی گفت: ورزش راگبی از جمله رشته‌های زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که در قم با وجود اینکه یک ورزش نوپا است، طرفداران و علاقمندان زیادی دارد و این علاقمندی موجب شده است تا با وجود امکانات محدود تیمی قوی در مسابقات مختلف کشوری اعم از لیگ و قهرمانی این رشته در رقابت با سایر استان‌ها داشته باشیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه به برنامه‌ریزی این هیئت برای اعزام راگبی‌بازان قم به رقابت‌های لیک راگبی و مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: تیم راگبی مردان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور همانند بیس بال، سافت بال، دارت، طناب کشی و دیگر رشته‌ها به میدان خواهد رفت.

وی تاکید کرد: نتیجه حضور موفق تیم راگبی مردان قم در مسابقات کشوری این رشته ورزشی این است که چهره‌های مستعد و شاخص این تیم از سوی انجمن راگبی و مربیان تیم ملی راگبی کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

توکلی بیان کرد: حرکت تیم ملی راگبی کشورمان با برپایی اردوی آماده‌سازی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در مجموعه آزادی تهران آغاز شده است و در بین ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو شاهد حضور ۲ تن از راگبی‌بازان قم نیز هستیم.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تمرینات آماده‌سازی این تیم در دو نوبت صبح و عصر در زمین شماره چهار آزادی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان تا بیست و ششم فروردین ماه جاری در آن حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم خاطرنشان کرد: این اردو در واقع مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی مردان کشورمان نیز محسوب می‌شود و تا زمان اعزام به پیکارهای قهرمانی غرب آسیا در لبنان یعنی دهه سوم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار داشت: بعد از سپری شدن سه مرحله از برنامه‌های آماده سازی تیم ملی راگبی مردان کشورمان در راه اعزام به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا، اکنون بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که بار دیگر از بین آن‌ها ۲۲ راگبی باز برای رفتن به لبنان انتخاب خواهند شد و از قم نیز داود یارجانعلی و هادی بختیاری حضور دارند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd950x.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما