پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 5854
توکلی خبر داد:

حضور تیم راگبی مردان قم در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت انجمن های ورزشی استان قم از حضور تیم راگبی مردان قم در مسابقات قهرمانی کشور از 20 فروردین خبر داد.
حضور تیم راگبی مردان قم در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، سعید توکلی اظهار داشت: یکی از رقابت های مهم برای ورزشکاران این هیئت، رقابت های راگبی قهرمانی کشور است که با توجه به استعداد و توانمندی ورزشکاران استان، تیمی قوی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری پیکارهای راگبی قهرمانی، بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون انجمن های ورزشی، مسابقات راگبی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت انجمن های ورزشی استان تهران برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات تیمی قوی و آماده از قم به مصاف حریفان می رود
رییس هیئت انجمن های ورزشی استان قم افزود: این دوره مسابقات راگبی قهرمانی کشور از حساسیت بالایی برخوردار است که در بخش آقایان برگزار خواهد شد و تیمی قوی و آماده از قم در این دوره از مسابقات به مصاف حریفان می رود.

وی افزود: تیم های شرکت کننده در پیکارهای راگبی قهرمانی کشور از بیستم فروردین ماه در این دوره از مسابقات با حریفان خود به رقابت می پردازند و این در حالی است که ۱۳ تیم برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.

توکلی بیان داشت: مردان راگبی باز تیم اعزامی هیئت قم در حالی در مسابقات قهرمانی کشور با حریفان خود پیکار می کنند که در رقابت های این دوره در سید یک و در کنار تیم های راگبی مردان آذربایجان شرقی و لرستان قرار گرفته اند.

وی یاد آورشد: برای حضوری قوی در این دوره از پیکارهای راگبی قهرمانی کشور، تمرینات تیم راگبی مردان قم به صورت منظم از مدت ها قبل زیر نظر مربیان این تیم در حال برگزاری است تا تیم قم که از امیدهای کسب مقام قهرمانی محسوب می شود، با آمادگی به مصاف حریفان برود.

در بیسبال نائب‌ قهرمان کشور هستیم
رییس هیئت انجمن های ورزشی استان قم افزود: تمرینات تیم راگبی مردان قم در حالی برگزار می شود که این تیم با حضور تمام نفرات و با تمام توان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی راگبی مردان کشور و کسب افتخار در این دوره از رقابت ها آماده کرده است.

وی اضافه کرد: راگبی تا یک سال قبل یکی از رشته‌هایی بود که به صورت هیئت جداگانه فعالیت می کرد اما با تشکیل هیئت انجمن‌های ورزشی، این رشته به همراه تعداد دیگری از رشته‌ها زیر مجموعه این هیئت ورزشی قرار گرفت.

توکلی با اشاره به وجود ورزشکاران توانمند در این هیئت، تصریح کرد: با وجود نوپا بودن هیئت‌ انجمن‌های ورزشی، بسیاری از رشته‌هایی که در قالب انجمن زیر مجموعه این هیئت شده‌اند، از دیر باز در قم سابقه طولانی و البته موفقی داشته‌اند و قطعا باید این روند را ادامه دهند.

وی ادامه داد: در بیسبال نایب‌ قهرمان کشور هستیم، در طناب‌کشی و دارت نفرات مطرحی داریم و قم دارای عناوین ارزشمندی در کشور است بنابراین چنین رشته‌هایی در هیئت جدید انجمن‌های ورزشی قطعا بیش از پیش در مسیر موفقیت حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.k0k2yt0joa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما