چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 32780
مدیرکل بهزیستی استان قم عنوان کرد

اعلام آمادگی بهزیستی برای دریافت نذورات عیدقربان

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: اداره کل بهزیستی استان قم آمادگی دارد هدایا و نذورات عید قربان را جمع آوری و بین نیازمندان و مددجویان توزیع کند.
اعلام آمادگی بهزیستی برای دریافت نذورات عیدقربان
به گزارش قم نگار، رضا سلیقه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: این اعیاد از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در هر یک از آنان تکلیفی برای مسلمانان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه قربانی کردن در این روز بر مسلمانان تکلیف شده است،‌ تصریح کرد: در این روز مسلمانان گوسفند، گاو یا شتر قربانی کرده و گوشت آن را بین نیازمندان تقسیم می‌کنند.

سلیقه با بیان اینکه بهزیستی برای یاری نیازمندان آماده جمع آوری نذورات و قربانی عید قربان است، تصریح کرد: خیران می‌توانند با خرید دام قربانی، آن را برای اهدا به نیازمندان و مددجویان بهزیستی به این نهاد حمایتی تحویل دهند.

وی همچنین شیوه دیگری را برای اهدای نذورات به بهزیستی مورد توجه قرار داد و گفت: بانیان خیر می‌توانند با شماره حساب۲۳۴۵۳۴۰۸۷۴ بانک ملت یا با شماره گیری #۹۰۹۰*۷۴۱* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم، در بخش دیگری از سخنان خویش از اهدای ۱۴۰ راس گوسفند توسط خیران و نیکوکاران خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود خیران و نیکوکاران امسال بیش از پیش برای اهدای گوشت قربانی پیش قدم شوند.

وی با اعلام شماره‌های تماس ۳۷۷۸۹۷۹۰، ۰۹۱۲۲۵۲۳۳۷۸ و ۰۹۱۲۳۵۳۰۱۲۴ گفت: مردم برای اعلام هدایا و نذورات خود می‌توانند با این شماره‌ها تماس گرفته و نذورات خود را در اختیار مددکاران بهزیستی قرار دهند تا بین مددجویان توزیع شود.

سلیقه با بیان اینکه واحدهای توابع استان قم نیز آمادگی دارند نسبت به جمع‌آوری گوشت قربانی یا دام زنده اقدام کنند، خاطرنشان کرد: مددکاران بهزیستی شهرستان قم در ۲۰ متری شهید بهشتی و مرکز مداخله در بحران در خیابان آذر نبش میدان شهید محلاتی، آمادگی دارند تا در ایام عید سعید قربان نذورات و گوشت قربانی را جمع آوری کنند تا بین نیازمندان و مددجویان بهزیستی توزیع شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjyaet.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما