قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اهمیت سلامت دانش‌آموزان، گفت: در کنار سلامت دانش آموزان استان که موضوعی بسیار مهم است، دنبال ارتقاء کیفیت آموزش و استمرار آموزش‌های حضوری نیز هستیم، و در کوتاه مدت به این هدف خواهیم رسید.
آموزش‌های حضوری درقم در کوتاهترین زمان تحقق می‌یابد
آموزش‌های حضوری درقم در کوتاهترین زمان تحقق می‌یابد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست روز شنبه در آیین شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ در هنرستان ماندگار قدس قم با اشاره به اینکه در دوران کرونا از طریق ارائه نرم افزارهایی مانند شاد مشکل‌های آموزشی دانش آموزان تا حدودی جبران شد، اظهار داشت: چون آموزش حضوری ضروری است، دنبال شرایطی هستیم که این امکان را فراهم کنیم، و برای این منظور نیز تاکید شده که در اِعمال و رعایت پروتکل‌ها نهایت دقت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه امر واکسیناسیون به صورت عمومی و گسترده و با جدیت در استان دنبال می‌شود، یادآور شد: شرط سِنی از شرایط واکسیناسیون حذف شده و همه اقشار بالای ۱۷ سال جامعه می‌توانند واکسن دریافت کنند.

وی اضافه کرد: زمینه واکسینه کردن فرزندانمان هم برای آموزش حضوری فراهم شده‌است.

سرمست همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: امروز کار آموزش در سطح استان آغاز می‌شود، ولی شیوه آن غیرحضوری است، تمام تلاش‌ها بر این است، آموزش حضوری را هر چه سریع‌تر آغاز کنیم، و با انجام واکسیناسیون، خانواده‌ها و والدین فرزندان خود را با خیال راحت به کلاس درس بفرستند.

وی افزود: در کنار بحث سلامت دانش‌آموزان که بسیار اهمیت دارد، دنبال ارتقاء کیفیت آموزش و استمرار آموزش‌های حضوری نیز هستیم و این‌ها هدف‌هایی است که در کوتاه مدت به آنها خواهیم رسید.

سرمست اهمیت مهارت محوری و کاربردی بودن آموزش‌های دانش‌آموزان را مورد توجه قرار داد و گفت: فرزندان ما که آینده سازان این کشور هستند، باید با آموزش‌هایی که دریافت می‌کنند، توانمندی و مهارت لازم را برای پیشرفت این مملکت کسب کنند.

در سال تحصیلی جدید، ۲۸۰ هزار دانش‌آموزان در سطح این استان سال تحصیلی جدید را با شعار استمرار آموزش، ارتقاء کیفیت و تضمین سلامت آغاز می‌کنند، بیش از یک هزار و ۴۰۰ کد واحد آموزشی در قم فعال است و ۱۶ هزار فرهنگی در این واحدها مشغول آموزش و فعالیت هستند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbfgb8grhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما