پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 100141
منبع : قم نیوز

سرانه تجهیزات آتش‌نشانی قم از متوسط کشوری بالاتر است

قم نيوز : سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: استان قم در زمینه سرانه تجهیزات و ایستگاه‌های آتش‌نشانی از متوسط کشوری بالاتر است.
سرانه تجهیزات آتش‌نشانی قم از متوسط کشوری بالاتر است
سرانه تجهیزات آتش‌نشانی قم از متوسط کشوری بالاتر است
به گزارش قم نیوز محسن محرری، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم از ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، با تشکر از ایثارگری کارکنان شاغل در سازمان آتش‌نشانی قم گفت: این روز بهانه‌ای است برای تشکر از مجاهدانی که با اخلاص و بدون چشم‌داشتی جان عزیز خود را در دست گرفته‌اند و برای خدمت‌رسانی به همشهریان خود در اشتیاق هستند.

او با بیان این که این روز را به خانواده محترم این عزیزان هم تبریک عرض می‌کنیم و از حوصله، صبر و بردباری آنان در همراهی با همکاران سازمان آتش‌نشانی کمال تشکر را داریم، افزود: شرایط کاری شاغلان در این سازمان به‌گونه‌ای است که به‌صورت طبیعی در کنار خانواده نیستند و طبیعتاً باعث بروز مشکلاتی برای خانواده‌های این ایثارگران شده است که قطعاً در اجر و ثوابی که در راه خدمت‌رسانی و نجات جان انسان‌ها و حفاظت از اموال مردم کسب می‌شود، شریک هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم افزود: در زمینه سرانه تجهیزات و ایستگاه‌ها ،شهر مقدس قم از متوسط کشوری بالاتر است و در پیش‌بینی اعتبارات نیز شورای اسلامی شهر برای تجهیز و بازسازی ایستگاه‌ها توجه ویژه داشته و خواهد داشت.

او با تأکید بر این که باید متناسب با ساخت‌وساز‌های جدید شهری، تجهیزات مورد نیاز تهیه گردد،ادامه داد: تجهیزات مناسب یکی از ابزار‌های لازم برای امداد و نجات است، ازجمله این تجهیزات نردبان مناسب با ساختمان‌های بلند است که با وجود  رقم قابل‌توجه این تجهیزات، شورای اسلامی شهر در تلاش است که با تأمین منابع این مهم محقق شود.

محرری ادامه داد: در حوزه نیروی انسانی، شهر مقدس قم وضعیت مناسبی دارد و با مجوز‌های شورا بین سال‌های ۹۷ تا ۹۹ نیرو‌های جوان، متخصص و متعهدی جذب آتش‌نشانی شده‌اند و  این امر باعث سرعت رسیدگی بالا در انجام وظایف محوله و در حد استاندارد‌های بالا شده است.


انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcee78zzjh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما