شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 100191
رئیس هیأت کاراته استان قم:

نفرات برتر کاتا و کومیته قم در سه رده آقایان و بانوان مشخص شدند

قم نيوز : رئیس هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه مسابقات انتخابی کاراته استان در بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: نفرات برتر این مسابقات جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور معرفی خواهند شد.
نفرات برتر کاتا و کومیته قم در سه رده آقایان و بانوان مشخص شدند
نفرات برتر کاتا و کومیته قم در سه رده آقایان و بانوان مشخص شدند
به گزارش قم نیوز مهدی بیرانوند صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات انتخابی کاراته استان قم در دو روز در سالن خانه کاراته استان قم برگزار شد و قهرمان کاتا و کومیته در بخش آقایان و بانوان معرفی شدند، گفت: این مسابقات جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان و آقایان در دو بخش کاتا و کومیته در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید پیگیری شد.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به اینکه در بخش کاتا و رده سنی نوجوانان محمدجواد هدیه لو مقام اول، امیرحسین طریز آبادی مقام دوم و امیر عباس نعیمی و رضا تلخابی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند، افزود: در رده سنی جوانان نیز متین محمدی یکتا، محمد مصطفی الماسی و محمد حسین امامی منش در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و سید مجید وکیلی و محمد امین صالح نیز در رده سنی امید، اول و دوم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش کومیته و رده سنی نوجوانان در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، سید محمد صدر فروغی و مبین خاکدامن اول و دوم شدند و سید میلاد مرتضایی و امیرمحمد رشید نیز به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند، ادامه داد: در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، میثم حسینی، محمد جواد هدیه لو و محمد طاها باباخانلو نیز اول تا سوم شدند.

بیرانوند با بیان اینکه در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، محمدحسین عسگر فردویی، رضا تلخابی و امیر عباس عبدالحی حائز مقام اول تا سوم شدند و در وزن منهای ۷٠ کیلوگرم، علی ابراهیمی فرد و میثم قلیچ خان اول و دوم شدند، گفت: در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم نیز محمد طاها محمدزاده، مهدی جعفرخانی و امیر مهدی سعادت خواه در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به اینکه در رده سنی جوانان نیز در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، حسین خاکدامن، محمدحسین امامی منش و محمدمهدی عمو حسینی صاحب جایگاه اول تا سوم شدند، افزود: در این رده سنی و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، دانیال معارف وند، حسین عیوضی و مهدی محمدی حائز رتبه اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، مهدی حسین زاده صاحب مدال طلا شد و حسن زندی و امیر حسین غلامی شایان دوم و سوم شدند و در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم، مهدی محمدی، متین اسماعیلی و علی عباس دهنوی اول تا سوم شدند، ادامه داد: در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم نیز محمد مهدی پارسا معین مدال طلا را کسب کرد و محمدرضا حسین خانی و امیر حسین یعقوبی نیز به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

بیرانوند با اشاره به نتایج در رده سنی امید نیز گفت: در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، محمد صفری، سید عرفان سعادت و مهدی حسابی نژاد در جایگاه اول تا سوم، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، نفرات اول و دوم طبق نظر داوران از دور مسابقات حذف (شیکاک) شدند و مبین آقایی مقام سوم را کسب کرد و در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، ابوالفضل پرند مدال طلا را کسب کرد و علی وکیلی قاهانی و رضا دهقان نیز در جایگاه دوم و سوم و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، فرید معصومی اول و محمدرضا صالحی و جواد درودیان دوم و سوم شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم سینا سلیمی مدال طلا، در وزن مثبت ٨۴ کیلوگرم محمود نعمتی اول، علیرضا برخوردار در جایگاه دوم قرار گرفتند، افزود: محمد امین بابایی و رضا خوشدونی فراهانی نیز به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه در بخش بانوان نیز مسابقات از سطح فنی مناسبی برخوردار بود، گفت: در رقابت‌های بانوان در بخش کاتا، فاطمه اخویان، فاطمه حسنی و هدیه موسوی به ترتیب در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید مقام اول را کسب کردند و در بخش کمیته و در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، زهرا تجلی ملک اول و تینا عبدلی دوم شد.

بیرانوند با اشاره به اینکه در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، عاطفه کریمیان اول و فاطمه خیامی دوم و در وزن مثبت ۵۴ کیلوگرم نیز نازنین زهرا حسنی صاحب مدال طلا و فاطمه گودرزی مدال نقره را کسب کردند، افزود: در رده سنی جوانان و در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، نگین دریس اول و مونا رمضانی دوم و در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم نیز مبینا صفر زاده در جایگاه اول قرار گرفت و فاطمه عبداللهی دوم شد.

وی با بیان اینکه در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم، سارا محقق صاحب مدال طلا و زینب رفیعی مدال نقره و در وزن مثبت ۵۹ کیلوگرم، ستایش اسماعیلی اول و آرزو خوش گفتار دوم شد، ادامه داد: در رده سنی امید و در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، هانیه محمدی صاحب گردن آویز طلا و آرزو کریمی مدال نقره را کسب کرد و در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز فاطمه فلاحی اول و نرگس شاه مرادی در جایگاه دوم قرار گرفتند.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به اینکه در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم نیز نرگس اسکندری صاحب مدال طلا شد، گفت: در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم نیز نازنین زهرا کاوندی مدال طلا را کسب کرد و صبا خانی صاحب مدال نقره شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhyevvuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما