سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 100385
منبع : قم نیوز

غرفه‌های پسماند خشک در قم به ۵۹ مورد افزایش می‌یابد

قم نيوز : سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر ۴۹ غرفه پسماند خشک در سطح شهر فعال است، گفت:‌ در سال جاری هفت غرفه سیار و سه غرفه پسماند خشک ثابت نیز به مجموعه اضافه می‌کنیم، که درمجموع به ۵۹ مورد افزایش پیدا خواهد کرد.
غرفه‌های پسماند خشک در قم به ۵۹ مورد افزایش می‌یابد
غرفه‌های پسماند خشک در قم به ۵۹ مورد افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های غرفه‌های دریافت پسماند خشک، اظهار داشت: این غرفه‌ها مراکز ثابتی برای شهروندان هستند تا پسماندهای خشک در منازل را به‌ صورت تفکیک‌ شده در ساعت‌های ۸ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ تحویل دهند.

 وی با بیان اینکه سعی شده تا با پراکندگی مناسب این غرفه‌ها، همه جغرافیای محیط شهری را پوشش دهیم و این غرفه‌ها در دسترس شهروندان باشد، گفت: در حال حاضر ۴۹ غرفه پسماند خشک در سطح شهر فعال است.

سرپرست مدیریت پسماند قم ادامه داد: امیدواریم در سال جاری هفت غرفه سیار و سه غرفه پسماند خشک ثابت به مجموعه اضافه کنیم که درمجموع به ۵۹ مورد افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه این غرفه‌ها بر اساس تقاضا و مشارکت شهروندان در مسیرهای دسترسی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ تلاش‌های زیادی در سال‌های گذشته برای فرهنگ‌سازی تفکیک از مبدا در شهر قم انجام‌شده، که خوشبختانه میزان مشارکت مردمی در این زمینه افزایش‌ یافته است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcev78znjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما