قم نيوز : در پی خودسوزی یک فرزند شهید در یاسوج، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن صدور دستور پیگیری سریع، نماینده ویژه‌ای جهت رسیدگی به وضع وی اعزام کرد.
پیگیری ویژه خودسوزی یک فرزند شهید در یاسوج / حضور نماینده ویژه رییس بنیاد شهد
پیگیری ویژه خودسوزی یک فرزند شهید در یاسوج / حضور نماینده ویژه رییس بنیاد شهد
به گزارش قم نیوز سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه اقدام به خودسوزی یکی از فرزندان معزز شهدا، دستور ویژه‌ای به منظور پیگیری سریع موضوع و اعزام نماینده‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد. 

قاضی زاده هاشمی در این دستور بر پیگیری و رسیدگی جدی به موضوع و بررسی چگونگی و علل بروز حادثه و گزارش آن تأکید کرده است.

در پی دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر حقیقی، مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست به همراه  عابدی، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت پیگیری موضوع به یاسوج اعزام شدند و از نزدیک در جریان روند درمان و دیگر مسائل مرتبط با این حادثه قرار گرفتند و آخرین خبرها حاکی از انتقال این ایثارگز به بیمارستان نمازی شیراز است.

ماجرای خودسوزی یک فرزند شهید در یاسوج چه بود؟
صبح سه شنبه 27 مهر ماه 400 یکی از ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد پس از مراجعه به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، اقدام به خودکشی می‌کند که با اقدام به موقع پرسنل بنیاد شهید از بروز آسیب به وی جلوگیری می شود.

پس از خروج این ایثارگر از ساختمان بنیاد شهید استان، وی مجددا اقدام به خودکشی و خودسوزی می کند که متاسفانه دچار آسیب جدی می شود. 

سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفته است: این فرزند شهید به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی ایشان باشیم.








انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcaywn6e49nwm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما