دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 100622

فرآیند ساماندهی کارگران ساختمانی در هیأت دولت تدوین شود

قم نيوز : شهردار قم خواستار تدوین فرآیند ساماندهی کارگران ساختمانی در هیئت دولت بر اساس پیشنهاد سازمان شهرداری‌ها شد.
فرآیند ساماندهی کارگران ساختمانی در هیأت دولت تدوین شود
فرآیند ساماندهی کارگران ساختمانی در هیأت دولت تدوین شود
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد امروز طی سخنانی در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۵۰ شهرداری در کشور اظهار کرد: سالیان درازی است که ساماندهی و هوشمندسازی کارگران ساختمانی مورد بحث است اما متأسفانه به ثمر نهایی ننشسته است.

وی فرآیند این موضوع را یک فرآیند چند متغیره دانست و عنوان کرد: البته اگر مدیریت واحد شهری در این سال‌ها شکل گرفته بود، شاهد وضعیت متفاوتی می‌بودیم.

شهردار قم در این باره افزود: هر چند برخی شهرها مدعی حل شدن این معضل هستند اما در همین شهرها نیز همچنان شاهد تجمع این کارگران در برخی میادین شهری هستیم.

وی با تصریح بر اینکه متولی اصلی این موضوع هنوز مشخص نیست، ضمن تقدیر از پیگیری‌های فرماندار قم در این زمینه بیان کرد: جلسات متعددی با این موضوع در فرمانداری تشکیل شده است اما همچنان شاهد این هستیم که سازماندهی و هوشمندسازی این موضوع به صورت سنتی پیش می‌رود.

سقائیان‌نژاد در ادامه خواستار نهایی شدن این موضوع در هیأت دولت شد و گفت: تدوین این فرآیند باید در سطح هیأت دولت و با پیگیری سازمان شهرداری‌ها صورت گیرد تا بر اساس ابلاغ به هر یک از سازمان‌های دست‌اندرکار، تکلیف و وظایف هر سازمان و نهاد مشخص شود.

وی اضافه کرد: البته استانداری و یا شورای شهر می‌توانند تا پیش از این رخداد، تدبیرهایی در این موضوع داشته باشند.

شهردار قم همچنین لزوم تکریم کارگران ساختمانی را یادآور شد و گفت: ساماندهی و هوشمندسازی این افراد باید با تدابیر مسئولان به سرانجام لازم برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciruazrt1auq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما