چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 100820

آغاز رقابت‌های ایثار شیمیدر قم از 13 آبان

قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در نخستین هفته از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر تیم شهروند آمل صف‌آرایی می‌کند.
آغاز رقابت‌های ایثار شیمیدر قم از 13 آبان
آغاز رقابت‌های ایثار شیمیدر قم از 13 آبان
به گزارش قم نیوز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه آغاز می‌شود و هشت تیم لیگ برتری در دو گروه چهار تیمی استارت بازی‌های این دوره را می‌زنند، در حالی که ایثار شیمیدر قم برای انجام نخستین بازی خود به میهمانی شهروند آمل می‌رود.

در گروه نخست این فصل تیم‌های مخابرات اصفهان، هیات اراک، جانبازان فارس و هیات خوزستان قرار دارند و تیم‌های گروه دوم ایثار شیمیدر قم، شهروند آمل، آویژه صنعت پارسا مشهد و هیات زنجان هستند که به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم‌ها از ۱۳ آبان تا ۹ دی ماه در مجموع 6 هفته رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و سپس نوبت به بازی‌های پلی‌آف می‌رسد و تیم‌ها در این مرحله به شکل ۲ از ۳ بازی می‌کنند تا چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مشخص شوند.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم در این فصل با هدایت عباس خاکی گام به مصاف با حریفان می‌گذارد، مربی‌ای که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ ایثار را قهرمان مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور کرد، ضمن اینکه ایثار در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد و یکی از تیم‌های پرافتخار این لیگ به شمار می‌رود.

 

برنامه بازی‌های ایثار شیمیدر قم:

هفته اول: شهروند آمل – ایثار شیمیدر قم (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۱۳ آبان در آمل)

هفته دوم: ایثار شیمیدر قم – هیات زنجان (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۲۰ آبان در قم)

هفته سوم: آویژه صنعت پارسا مشهد – ایثار شیمیدر قم (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۲۷ آبان در مشهد)

هفته چهارم: ایثار شیمیدر قم – شهروند آمل (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۲۵ آذر در قم)

هفته پنجم: هیات زنجان – ایثار شیمیدر قم (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۲ دی در قم)

هفته ششم: ایثار شیمیدر قم – آویژه صنعت پارسا مشهد (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۹ دی در قم)

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciruazut1auv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما