پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 100837

مسؤولان باشگاه‌های استان قم با آسیب‌های فضای مجازی آشنا شدند

قم نيوز : مسؤولان باشگاه‌های ورزشی استان قم با شرکت در کارگاه آموزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم توسط مسؤولان دادستانی، دادگستری، اداره اماکن، پلیس فتا با آسیب‌های فضای مجازی در ورزش آشنا شدند.
مسؤولان باشگاه‌های استان قم با آسیب‌های فضای مجازی آشنا شدند
مسؤولان باشگاه‌های استان قم با آسیب‌های فضای مجازی آشنا شدند
به گزارش قم نیوز کارگاه آشنایی با آسیب‌های رایج فضای مجازی در ورزش و مراسم تجلیل از باشگاه‌های ورزشی خصوصی برتر قم در حوزه فرهنگی با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام مجید یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، حجت‌الاسلام ابوالفضل تحریری معاون دادستان، محمد گلفشان رئیس هیات پزشکی استان قم، مسؤولان اداره اماکن و پلیس فتا قم و مدیران باشگاه‌های ورزشی خصوصی در سالن آبفا برگزار شد.

آغاز این مراسم با تلاوت قرآن توسط روح‌الله نعمتیان دارنده دو مدال برنز مسابقات کشتی آلیش قهرمانی جهان همراه بود و سپس رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در خصوص شیوه فعالیت باشگاه‌داران و لزوم توجه به آسیب‌های فضای مجازی در ورزش و اهداف تشکیل این کارگاه توضیحاتی ارائه کرد.

مجید عسگری جانشین رئیس اداره اماکن استان قم در این همایش پیرامون تخلفات رایج و شایع باشگاه‌داران و همچنین آگاه نبودن برخی از مدیران ورزشی در مورد قوانین صنف باشگاه‌داران توضیحاتی به مدیران و موسسان باشگاه‌های خصوصی استان قم ارائه کرد و از باشگاه‌ها خواست حتما مجوز فعالیت از اداره‌کل ورزش و جوانان داشته باشند.

همچنین، معاون دادستانی استان قم نیز در این همایش با بیان اینکه قوانین اجرایی برای صنف باشگاه‌داران در تمامی کشور یکسان است، عنوان کرد: متاسفانه برخی از مربیان و باشگاه‌داران در خصوص قوانین نظام جمهوری اسلامی آگاهی کاملی ندارند و امید است با برگزاری این کارگاه‌ها به آگاهی کامل برسند زیرا با متخلفین بدون هیچ تبعیضی برخورد خواهد شد.

در ادامه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در مورد آسیب‌های رایج استفاده نادرست از فضای مجازی صحبت کرد و مهم‌ترین موضوع مطرح شده توسط وی استفاده از ظرفیت باشگاه‌های ورزشی در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی بود.

این همایش دو بخش تجلیل نیز داشت و بر اساس برنامه ابتدا از دو خانواده شهید و باشگاه‌های خصوصی نمونه در امور فرهنگی قدردانی شد، سپس ۱۵ باشگاه برتر و نمونه در زمینه بیمه ورزشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور مسؤولان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند و از سوی هیات پزشکی ورزشی استان قم نیز بسته کامل کمک‌های اولیه و امدادرسانی به آن‌ها اهداء شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwz9quak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما