يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 1016
رسایی:

دغدغه جبهه پایداری رسیدن به گفتمان واحد است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای مرکز جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه دوستان ما در 8+7 تمام دغدغه‌شان رسیدن به لیست واحد است،‌ گفت: ما در جبهه پایداری همه دغدغه‌مان رسیدن به گفتمان واحد اصولگرایی است.
دغدغه جبهه پایداری رسیدن به گفتمان واحد است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حمید رسایی در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که شنبه شب در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد، در پاسخ به این سئوال که آیا واقعیت دارد آقای رسایی از آقای مشایی پول‌های کلانی گرفته است، گفت: طبیعی است که واقعیت ندارد.

وی افزود: عملکرد و رفتار ما نسبت به این جریانات الحمدالله این قدر صریح و روشن است که این گونه شایعات فایده‌ای نداشته باشد، نه از ایشان و نه از هیچ کس دیگری چیزی دریافت نکردم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما استادی داشتیم که به ما توصیه می‌کرد تبلیغ که می‌روید یادتان باشد یا باید جیبتان باز باشد یا دهانتان، خاطرنشان کرد: الحمدالله چون دهانمان باز است جیب‌مان بسته است و اگر دیدید جایی دهانی بسته است حتما جیبی باز است و این قاعده‌ای است که تنها اختصاص به طلبگی ندارد.

وی با بیان اینکه جیب باز باشد دهان بسته می‌شود، افزود: در سیاست هم این موضوع حاکم است.
رسایی در تشریح مبانی جبهه پایداری اظهار داشت: مهم‌ترین مبنای جبهه پایداری پافشاری و ایستادگی روی اصول بر اساس آیه « ان الذین قالو ربناالله قم استقاموا...» است.

وی افزود: ما دیدیم بعضی از دوستان به ویژه در دوره فتنه ۸۸ با وجود ادعای اصولگرایی پایبند نبودند و شاهد بودیم اصولگرایانی را که ستادهای انتخاباتی برای اصلاح طلبان در خط فتنه زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین ما ساکتان را دیدیم، کسانی که تا ۹ دی یک موضع نداشتند و تا قبل از ۹ دی همین‌ها در جاهای مختلف می‌گفتند، این‌ها مشت‌زنی سیاسی است.

وی با بیان اینکه برخی الان می‌گویند این‌ها با فتنه تجارت سیاسی می‌کنند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در کرمانشاه بعد از دو سال و نیم باز هم فتنه را یادآوری کردند، در جمع نمایندگان هم ایشان باز مسئله فتنه را تکرار کردند و در سفر سال گذشته به قم نیز در اکثر دیدارها به موضوع فتنه اشاره می‌کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بعضی‌ها می‌گویند ما فتنه را مدیریت می‌کردیم، اظهار داشت: یعنی مقام معظم رهبری نمی‌توانستند مدیریت کنند و آن وقت شما می‌خواستید با سکوتتان مدیریت کنید.

وی گفت: به هر ترتیب همه این‌ها نشان می‌داد که ادعای اصولگرایی زیاد است اما پایداری بر آن واقعا کم که ما درصدد تشکیل جبهه پایداری برآمدیم و وظیفه داریم بر اصول و آرمان‌ها پافشاری و پایداری کنیم.

رسایی در پاسخ به این سئوال که فرق جبهه پایداری با ۸+۷ چیست، اظهار داشت: ما اکثر دوستانی که در ۸+۷ هستند را قبول داریم ما با ساز و کار و ساختار مشکل داریم ما می‌گوییم از این ساختار کاندیدایی بیرون نمی‌آید که این بدنه دلش می‌خواهد، بدنه‌ای که در فتنه خون دل خورد و در فتنه زیر آتش فتنه بود.

وی افزود: اگر آدم‌هایی در ۸+۷ باشد که این آدم‌ها نسبت خودشان را با فتنه هنوز معلوم نکردند طبیعی است که اگر این‌ها به جمع بندی برسند این بدنه همراهی نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مدعی وحدت هستیم، ابراز داشت: ما می‌گوییم این ساز و کار وحدت بدنه را به همراه نمی‌آورد شاید ما آن بالا بنشینیم دست روی گردن هم بندازیم یک عکس یادگاری بندازیم ولی این مردم آن مردم چهار سال قبل نیستند این‌ها یک کودتا به بزرگی کودتای ۸۸ را درک کردند، یک کودتا که در رأس آن چند نفر آدم بودند با سابقه ریاست جمهوری و سابقه‌های خیلی بیشتر.

وی افزود: ما منتظریم آن چیزی از این ۸+۷ بیرون بیاید که در فتنه تکلیفش را روشن کرده باشد و نسبت به ولایت استقامت خود را نشان داده باشد.

رسایی با بیان اینکه دوستان ما در ۸+۷ تمام دغدغه شان رسیدن به لیست واحد است،‌ ابراز داشت: ولی ما در جبهه پایداری همه دغدغه‌مان رسیدن به گفتمان واحد اصولگرایی است، ما در مجلس هشتم به لیست واحد رسیدیم اما نتیجه‌اش وقف ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اموال دانشگاه آزاد بود که همین مجلس تصویب کرد چون گفتمان واحد نبود بلکه فقط لیست واحد بود.

وی تصریح کرد: ما می‌گوییم اگر ما به گفتمان واحد برسیم به لیست واحد هم خواهیم رسید و این بدنه آن لیست واحد را که گفتمان واحد دارد می‌پذیرد نه لیست واحدی که گفتمان واحد ندارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.vevfuqeymsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما