قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت:نوسازی تجهیزات مورد نیاز واحد‌های صنعتی نقش بسیار زیادی در توسعه فعالیت‌های تولیدی استان قم دارد و به همین دلیل مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات پس از انجام بررسی‌های فنی، صادر می‌شود.
مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات واحد‌های تولیدی در قم صادر می‌شود
مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات واحد‌های تولیدی در قم صادر می‌شود
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در همین رابطه از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه امسال، تعداد ۱۰۱ مورد مجوز معافیت گمرکی ماشین‌آلات به ارزش یک‌هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال برای واردات ماشین آلات جدید با تکنولوژی بالا در قم صادر شده‌است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: با استفاده از این امکان، ظرفیت فعالیت خط تولید واحد‌های صنعتی استان افزایش یافته و سطح بهره‌وری کار بالا می‌رود، به همین دلیل نوسازی تجهیزات مورد استفاده در واحد‌های تولیدی، همواره به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت قم است.

او ادامه داد: ماشین‌آلات قدیمی مورد استفاده در واحد‌های صنعتی علاوه بر محدودیت در زمینه تولید و بالا بردن هزینه‌های آن، سطح رقابت پذیری محصولات تولید شده در بازار‌های داخلی و بین‌المللی را نیز کاهش می‌دهد.

سیجانی گفت: حمایت از صنعتگران استان درقالب تسهیل فرآیند‌های مرتبط با صدور مجوز‌های لازم برای واردات تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های صنعتی فعال در قم، از جمله اقدام‌های مهم برای افزایش سطح تولید و اشتغال در این بخش مهم اقتصادی استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تاکید کرد: هر گونه سرمایه‌گذاری درحوزه نوسازی تجهیزات مورد استفاده در واحد‌های صنعتی استان با ارتقا کمی و کیفی محصولات تولید شده، موجب افزایش درآمد بهره‌برداران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش صنعت قم است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbs8b8grhbgzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما